Hocam bu logoda sadece 2-C sınıf adını "3-C" diye değiştirirseniz sevinirim. Gerisi aynen kalsın. Şimdiden teşekkürler...
Hocam şu logoyu LEVENT DEMİREZEN olarak değiştirir misiniz