arkadaşlar merhaba sağlık nedenleri ile okula devam edemeyen öğrenci için öğrenci belgesi verilebilir mi? e okuldan öğrenci belgesini tıkladığımızda bilgiler boş çıkıyor .
Şubesi'nde 105 numara ile kayıtlı olup halen devamlı öğrencimizdir. Verilmemesi gerekir. Ayrılma işlemlerinden yönetmelik 32 ye göre işlem yaptığınızdan boş çıkar.
rehabilitasyon veliyi okula göndermiş çocugu RAM' a götüreceklermiş .o zaman biz veremiyoruz mu diyeceğim .
Arkadaslar merhaba. Sözleşmeli öğretmenlere başarı belgesi verilebilir mi. Bu konuda net bilgisi olan var mı acaba?
Verilir, farkı yoktur.
Arkadaslar secim sonrası 25 haziran pazartesi okullar tatil mi resmi olarak?