Okul Yöneticileri Odası

Çevrimdışı sorgunbeyi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 90
  • 325
  • 90
  • 325
# 27 Kas 2020 10:33:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Süreç zaten zor ve yorucu iken neden tartışılıyor anlamıyorum. Herkes kendi uygulamalarından mesuldür. Doğru yanlış kendisini bağlar. Burada tartışmak bence anlamsız. Uygulamalar değişmediği, herkes kendi yönetim şeklini uyguladığı için karşılıklı atışmalar sonuca ulaştırmadığı gibi manasız da oluyor.
Zaten bütün sıkıntı buradan doğuyor sayın hocam saygılarımla...

Çevrimdışı CEDİD

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 39
  • 186
  • 39
# 27 Kas 2020 10:37:06
K e f a l e t  R e d d i y a t    T a h a k k u k    V a r a k a s ı dilekçesini doldururken ÖDEMELER TC ZİRAAT BANKASI MERKEZİ ÖDEMELER SİSTEMİNDEN YAPILMAKTADIR. diyor buraya kendi ibanımızı mı yazacagız acaba? Daha önceden dolduran oldumu arkadaşlar.

Çevrimdışı erkanerolusak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 204
  • 283
  • 204
# 27 Kas 2020 10:38:17
Özel eğitim öğretmenlerinin nöbet ücreti NÖBET ÜCRETİ mi olur yoksa %25 FAZLA NÖBET ÜCRETİ mi?

Çevrimdışı kar_ya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 318
  • 432
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 318
  • 432
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 27 Kas 2020 10:39:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Siz galiba idareci değilsiniz çoğu şeyin farkında değilsiniz sayın hocam. Resmi yazı yorumlanacak bir yazı değil Talim Terbiye Kurulunun ders programı çizelgesi uygulanacak denmiş. Ayrıca bu kadar idarecilere karşı içiniz nefret dolu ise okul yöneticileri odasından lütfen çıkınız. Ya da idareci olup kafanızdaki idareci profilini hayata geçiriniz sayın hocam.
Hocam size katılıyorum, sanki biz öğretmenlere zorla dayatmayla bişeyler yaptrıyor onları zor duruma sokmak için elimizden geleni yapıyormuşuz gibi algılıyorlar, uygulamada birlik olması gerekir, normal ders zamanında ben 4 saat ders vericem 6 saat vermek istemiyorum diyebiliyor mu sanki öğretmenler?

Çevrimdışı tatlıhayat

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 228
  • 345
  • 228
  • 345
# 27 Kas 2020 10:43:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam size katılıyorum, sanki biz öğretmenlere zorla dayatmayla bişeyler yaptrıyor onları zor duruma sokmak için elimizden geleni yapıyormuşuz gibi algılıyorlar, uygulamada birlik olması gerekir, normal ders zamanında ben 4 saat ders vericem 6 saat vermek istemiyorum diyebiliyor mu sanki öğretmenler?
Uzatma boşver daha bu hafta başladı canlı ders belki bu haftadan sonra hatasını fark eder 6 saat tanımlar. Zamana bırak bazı şeyleri

Çevrimdışı capoart

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 39
  • 79
  • Müdür Yardımcısı
  • 39
  • 79
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Kas 2020 10:48:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Özel eğitim öğretmenlerinin nöbet ücreti NÖBET ÜCRETİ mi olur yoksa %25 FAZLA NÖBET ÜCRETİ mi?
%25 fazla nöbet ücreti yazıyoruz biz

Çevrimdışı suat_172

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 69
  • 1.715
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 69
  • 1.715
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 27 Kas 2020 10:50:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sanki öğretmen okuldayken idarenin verdiği hangi görev yapıyordu ki? Bakan kendi ağzıyla öğretmenin ek dersi kesilmeyecek dedi. Bence personelinizi koruyup kollayın. Defter doldurmaya gelmesi idari görevdir. Ödenmesi gerekir.

Öğretmen 28 saat dersini yapıyor. İdare 1 gün okula çağırıyor peki okula çağırdığı günün ücretini kim ödeyecek?
  hocam bence de ödenmeli. Yani bu bajsettigim duruma dayanarak ödenmeli demek istedim zaten.

Çevrimdışı gamzedogan

  • Aktif Üye
  • **
  • 62
  • 21
  • Müdür Yardımcısı
  • 62
  • 21
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Kas 2020 10:52:59
Meb İn En Son Dağıttığı İlkokul Çalışma Kitaplarının Pdf Versiyonuna Nasıl Ulaşabilirim?

Çevrimdışı muratxx1988

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.200
  • 534
  • 1.200
  • 534
# 27 Kas 2020 10:55:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Meb İn En Son Dağıttığı İlkokul Çalışma Kitaplarının Pdf Versiyonuna Nasıl Ulaşabilirim?
Hocam digital içeriklere [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] adresinden ulaşabilirsiniz

Çevrimdışı AYHANAYDIN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.842
  • 19.227
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.842
  • 19.227
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 27 Kas 2020 11:00:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Meb İn En Son Dağıttığı İlkokul Çalışma Kitaplarının Pdf Versiyonuna Nasıl Ulaşabilirim?
Hocam ebada dersler bölümünde yüklenmiş.  Oradan indirebilirsiniz.

Çevrimdışı olaganer

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 92
  • 152
  • 92
# 27 Kas 2020 11:25:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ondan sonra ne yapılmalı?
1.yedek asıl yönetim kurulu üyesi olacak hocam

Çevrimdışı Sinyor Hoca

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 196
  • 35
  • 196
  • 35
# 27 Kas 2020 11:41:47
Arkadaşlar 60 yaş üstü idari izinli öğretmenlere seminer ücreti ödeniyor mu?

Çevrimdışı alicndcbbr

  • Aktif Üye
  • **
  • 59
  • 3
  • 59
  • 3
# 27 Kas 2020 11:42:07
3. Sınıf ve 4. Sınıf derslerine ingilizce branş öğretmeni giriyor sınıf öğretmenleri ek dersi tam mi alacak ingilizceyi keseceğiz mi

Çevrimdışı bakirmahmut

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 1.877
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.868
  • 1.877
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Kas 2020 11:42:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3. Sınıf ve 4. Sınıf derslerine ingilizce branş öğretmeni giriyor sınıf öğretmenleri ek dersi tam mi alacak ingilizceyi keseceğiz mi
Kesilmemesi lazım, zaten haftada 1 gün okula geliyorlar. Biz kesmedik.

Çevrimdışı eminyasar80

  • Aktif Üye
  • **
  • 57
  • 6
  • 57
  • 6
# 27 Kas 2020 11:44:43
Pİktes türkçe öğretici aylık imza çizelgesi nin Word hali olan varsa paylaşırsa sevinirim arkadaşlar

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK