Mebbiste sınav görevi var arkadaşlar
AÖF yatmayan tek ben miyim
Ben de varim Ankara mı sizin de
ösym bugün yatar mı?
Arkadaslar mebbis teki sinav pasif durumda sizde durum nedir?