Konu: Özel Eğitim Öğretmenleri Günlüğü  (Okunma sayısı 251484 defa)

meyt

  • Yeni Üye
  • İleti: 8
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 13 Tem 2020 23:31:30
Arkadaşlar merhaba, bir öğrencim bu sene mezun oluyor ve ben sınıf tekrarı yapmasının faydalı olacağını düşünüyorum. Nasıl bir yol izlemem gerek acaba, böyle bir imkan var mı?

objection

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 699
  • Teşekkür 399
    • Çevrimdışı
  • # 13 Tem 2020 23:33:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim,okuma saati ya da dört işlem için kaynakları veliye ulaştıracağız değil mi?
yoksa sadece web kaynaklı içerikler mi olmalı?

acar4286

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 232
  • Teşekkür 129
    • Çevrimdışı
  • # 14 Tem 2020 05:44:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hazırlayacağız ilgili yazıda da bahsediliyor ki her öğrenciden 2019-2020 eğitim öğretim yılındaki öğretmeni ve okulu sorumludur...

Hocam orada kademe değişikliği yapan öğrenciler için o ibare var.

orhan43

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 88
  • Teşekkür 100
    • Çevrimdışı
  • # 14 Tem 2020 11:28:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar merhaba, bir öğrencim bu sene mezun oluyor ve ben sınıf tekrarı yapmasının faydalı olacağını düşünüyorum. Nasıl bir yol izlemem gerek acaba, böyle bir imkan var mı?
Sanırım zamanı geçti. Bununla ilgili geçen ay yazı vardı. Okul idaresine sorabilirsiniz.

orhan43

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 88
  • Teşekkür 100
    • Çevrimdışı
  • # 14 Tem 2020 11:32:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam orada kademe değişikliği yapan öğrenciler için o ibare var.
Hocam tamamen gönüllülük esaslı bir program zaten. Yazı ekinde yer alan dikkat edilecek hususlar bölümünde 2019/2020 eğitim öğretim döneminde Nisan Mayıs Haziran aylarında tamamlanamayan bep kazanımları için telafi diye bahsediliyor.

emren306

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 154
  • Teşekkür 591
    • Çevrimdışı
  • # 18 Tem 2020 23:35:03
arkadaşlar biz bu çerçeve programla ilgili olarak yapmak zorunda mıyız? şu anda öğrencilerimle benim aramda 350 km var... neyi nasıl yapıp nasıl ulaştırcam... öğrencilerin çoğu köye gitmiş internet yok wathsapp yok...

orhan43

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 88
  • Teşekkür 100
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2020 00:07:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar biz bu çerçeve programla ilgili olarak yapmak zorunda mıyız? şu anda öğrencilerimle benim aramda 350 km var... neyi nasıl yapıp nasıl ulaştırcam... öğrencilerin çoğu köye gitmiş internet yok wathsapp yok...
Hocam siz plan hazırlayıp üzerinize düşeni yapın (gönüllüluk esaslı olarak tabi) okula teslim edin.            MEM okuldan rapor isteyecek. Siz de açıklamalar kısmına belirttiğiniz mazeretleri not düşersiniz.

mustafa_tekman

  • Uzman Üye
  • *****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.676
  • Teşekkür 1389
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2020 01:49:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar biz bu çerçeve programla ilgili olarak yapmak zorunda mıyız? şu anda öğrencilerimle benim aramda 350 km var... neyi nasıl yapıp nasıl ulaştırcam... öğrencilerin çoğu köye gitmiş internet yok wathsapp yok...
Bazı il memler zorunlu tutuyor,, siz uygun bir program hazırlayıp idareye veliye ulaştırın, takibini elinizden geldiğince yapın, sonuçlarını da okula bildirin(e daha ne yapayım 😂)kafanız ağrımasın.

emren306

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 154
  • Teşekkür 591
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2020 11:56:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bazı il memler zorunlu tutuyor,, siz uygun bir program hazırlayıp idareye veliye ulaştırın, takibini elinizden geldiğince yapın, sonuçlarını da okula bildirin(e daha ne yapayım 😂)kafanız ağrımasın.

hemşerim ortada resmi bir yazı var... gönüllülük esası diyor kimse kimseyi zorlayamaz....

aysgl5959

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 312
  • Teşekkür 477
    • Çevrimdışı
  • # 21 Tem 2020 12:11:03
Arkadaşlar merhaba
Ben bu yaz donemi calısması ıcın 7 haftalık plan yaptım
Ogrencı ve velileri haberdar ettim
Ama bana hıcbırısı donus yapmadı
Napıyım zorla kafalarına vura vura mı yaptırayım
En ilgili alakalı ogrencım bile bu nedir hocam demedi 🙄
Yaz tatilinde zorla odev mı vereyim
Kaldı ki benim ogrencıler lisede ve hafif duzeydeler, ben onlarla kesırleri isledim yahu, tatilde herkes denizde, bag bahcede gezerken bunlar matematik problemi mı cozsun
O yüzden plandan baska bir şey yapmadım
Sorun olur mu 😬

onur2626

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 949
  • Teşekkür 417
    • Çevrimdışı
  • # 21 Tem 2020 12:13:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar merhaba
Ben bu yaz donemi calısması ıcın 7 haftalık plan yaptım
Ogrencı ve velileri haberdar ettim
Ama bana hıcbırısı donus yapmadı
Napıyım zorla kafalarına vura vura mı yaptırayım
En ilgili alakalı ogrencım bile bu nedir hocam demedi 🙄
Yaz tatilinde zorla odev mı vereyim
Kaldı ki benim ogrencıler lisede ve hafif duzeydeler, ben onlarla kesırleri isledim yahu, tatilde herkes denizde, bag bahcede gezerken bunlar matematik problemi mı cozsun
O yüzden plandan baska bir şey yapmadım
Sorun olur mu 😬

gönüllülük esasına göre yapılacaktı hocam zaten. aradığınız tarihleri not alın. rapor isterse okulunuz "7 haftalık planı şu tarihte öğrencilere verdim. şu tarihlerde aradım açmadılar" dersiniz

emren306

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 154
  • Teşekkür 591
    • Çevrimdışı
  • # 21 Tem 2020 14:15:23
Bende resmi yazıya  istinaden  gönüllülük esası olduğu için yapamayacağımı  memlekette olduğumu  idareye bildirdim

dilekkkçe

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 164
  • Teşekkür 28
    • Çevrimdışı
  • # 22 Tem 2020 01:28:14
ya arkadaşlar bize idare gönüllülük esas demedi ve planını istedi, biz de yaptık verdik ama yaz boyu ben bunları takip edemeyeceğim, bişey yapmasam sorun olur mu?  şimdi bir de rapor sunacaksınız 2 haftada bir rapor istiyorlar ve ben bu rapora takip edemedim yapamadım desem başımız ağrır mı

dilekkkçe

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 164
  • Teşekkür 28
    • Çevrimdışı
  • # 22 Tem 2020 01:31:02
ya yaz tatilinde bari yakamızı bırakın hastamız bir sürü işimiz gücümüz var, nedir bu yaa

serdarsa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 487
  • Teşekkür 826
    • Çevrimdışı
  • # 04 Ağu 2020 07:35:52
arkadaşlar eşim norm fazlası olduğu için büyük ihtimalle özel eğitim öğretmeni olarak görevlendirme olacak uzaktan eğitim sürecinde nasıl bir plan yapıldı ve dersleri nasıl uyguladınız. yada hiç ders yapamadınız mı süreç nasıl işledi dediğim gibi görevlendirme olacak bahsettiğim il muğla merkez

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK