Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa,Özleyeceksin..*Özdemir Asaf
çok güzel bir söz..
Sanırız ki insan konuştuğu kadardır. Konuşmadığımız kadarımız da konuşur oysa. Bir de konuşamayan tarafımız var ki nice konuşmaların gürültüsünü bastırırdı açsaydı ağzını… Senai Demirci