bir kadını ağlatırken çok dikkat edin, çünkü tanrı gözyaşlarını sayar
kadın erkeğin kaburgasından yaratıldı, ayaklarından yaratılmadı, öyle olsaydı ezilirdi; üstün olmasın diye başından da yaratılmadı. ama göğsünden yaratıldı, eşit olsun diye. kolun biraz altından yaratıldı, korunsun diye. kalp hizasından yaratıldı, sevilsin diye..
..talmud