Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır.
insanları bütün pislikleri, hırsları, zayıflıkları ile sevebilmek bir kahramanlıktır.
dostlarımızda, kendimizde bulunmayan yücelikler aramak insafsızlıktır. bütün insanlar birbirinden farksızdır.
dışarıya değil, kendine karşı açık olarak düşün, göreceksin ki hep aynı malız.
Sabahattin Ali