Yarab!........
Ne azabına dayanacak halim,ne de rahmetinden mahrum kalmaya mecalim vardır.
Vefasızlık edip kimi zaman senden uzak kalsamda,sensiz karanlıkta boğulduğumun
farkındayım,
İhtyacım nisbetinde lütfuna talibim,
Lütuflara erebilmek,bu günün hayrına erişebilmek duasıyla,
en güzel günler sizlerin olsun hayırlı cumalar.....