Mutluyum...çünkü; yol yakınken dönüşlerim var.
Huzuruma şaşırmayın! Çünkü yarı yolda duranlardan gitmişliğim var.
Kızmayın aşktan caymışlığıma, benim karşıdan tanımama gibi özrüm var.
Gelsin hayat bildiği gibi,elinde ne varsa hayata dair ötesi hiçbirşey ya da vesair...
Hani demiş ya şair,mutluluğu sende bulan senindir, gerisi misafir ....