"Olgun bir insanı dost edinmek isterseniz, eleştirin. Basit bir insanı dost edinmek isterseniz, methedin." Sadi-i Şirazi
Aslı öğretmenim bu mesaja üç teşekkür etmeyi nasıl başardınız
Ben de aynı soruya cevap arıyordum doğrusu...Sağ olsun teşekkürleri bol keseden dağıtmış kardeşimiz.