"Buğdayın hikayesi gibi geçip gitti bayram
Başağından ayrılmış taneye, gayri sap haram
Tut ki, takvimlerlerden gün düşmedi
Tut ki, ömründen ömür gitmedi...
Tut ki...
Hasata çeyrek kala bir mevsimdesin
Tut ki, harman yeri yüreğin, hayaller saman
ah bir kıvılcım düşse kavrulup yanacaksın el aman...
Bayram olur mu acep
sırtımız toprağa değdiği zaman?"