Artık dualarimda değişti yar..
---Önceden "RABBIM hayırlısıyla mutlu et bizi" derdim,
---Şimdi "RABBIM hayırlısıyla mutlu et onları" diyorum..
---Öğrendim ki;
"Kendin için istediğini mumin kardeşin için de istemedikçe gerçek iman etmiş olmazmış insan" öyle buyruluyor...