okul idaresi onaylıyor mu arkadaşlar demek gerekir mi? bir de öğretmen başvuru hata veriyor bende sizde durum nedir?
Geçen yıl sadece il onayı vardı.
Torpiline güvenerek atananlar LGS için bu kadar ter döküp çalışan çocuklara ne kadar etkili öğretmenlik yapabiliyor merak ediyorum. Hem torpilim var hem kendimi geliştiriyorum diyenlere lafım yok. Onlar seviye atlamış.
sonuçlar açıklandı mı acaba ?
Bugün mü açıklanacak