pythonda en büyük sorunum pencere oluşturmaktı. pysimplegui ile bu sorun ortadan kalktı ve şu anda python ile denemeler yapıyorum. bu yazıda pysimplegui'yi anlatacağım.1) kurulum:pip install pysimplegui2) temalar: [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] temalardan birini;sg.theme('LightBrown1')ile kullanabiliyorsunuz.3) pencere düzeni oluşturma:satır oluşturma-> []satırdaki elemanları köşeli parantez içine yazıyorsunuz, yeni satır için yeni köşeli parantez açıyorsunuz, elemanların arasına virgül konuyor. Örnek : yerleşim=[[sg.Text("Adınızı yazınız:"),sg.InputText(key="giriş"),sg.Button("Tamam")],[sg.Text(key="sonuç")]]4) pencere oluşturma:pencere = sg.Window('Pencere başlığı', yerleşim)5) düğmeye basınca olacaklar ve çıkış düğmesine basınca pencereyi kapatmawhile True: event, values = pencere.read() if event == sg.WIN_CLOSED: break if event == "Tamam": pencere["sonuç"].update("Hoşgeldin " + values["giriş"])pencere.close()açıklamalar:* pencere["sonuç"].update -> "sonuç" isimli yazı kutusunun değerini değiştirme* values["giriş"] ->giriş kutusundaki değer* key -> elemanın adı