Rotasyon Tekrar Gündemde

Çevrimdışı smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.358
  • 26.708
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.358
  • 26.708
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 24 May 2024 17:36:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yaşı kaç olursa olsun; Tüm Doğu Affına uğrayan, eşine SSK primi yatırıp eş durumu isteyen, sahte evlilik yapan, eğitim özrü ile birkaç ay yada yılda şehirlere gidenlere tekrar doğu görevi gelmeli. Rotasyon mu istiyorsunuz alın size hakkaniyet içeren rotasyon.
Öyle özür durumuyla 1 yılda Eskişehir in köyüne gidipte "rotasyon isterim, merkez isterim" demekle olmuyor bu işler.
size katılıyorum hocam.

Çevrimdışı niluferr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 767
  • 682
  • 767
  • 682
# 24 May 2024 18:13:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Herkesi evinin yakınıda mı zannediyorsunuz?!!
Ben oyle bir sey zannetmiyorum da nedense nerde calisirsa calissin, tum ogretmenler sehir merkezinde ikamet ediyormus gibi bir algi var. Koyde bile yasasa ve calissa, bunu da gozu goturmuyor meslektaslarimizin. Istiyorlar ki sehirdeki koye, koydeki sehre gitsin, omurleri yollarda gecsin. 🙂

Çevrimdışı hakanline51

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 141
  • 282
  • 141
  • 282
# 24 May 2024 20:58:15
Rotasyona evet diyenler 20. yılınıza gelip size uygun bir okulda çalışırken sakın rotasyona uğrayıpta hayıflanmayın olur mu?Çiğnediklerinizi düşünün!!

Çevrimdışı TheMustt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 97
  • 361
  • 97
  • 361
# 24 May 2024 21:03:33
Aynen katılıyorum. Rotasyon ile yer değiştirip 10 yıl sonra geldiğiniz yere geri dönerken biz istemezük demek yok ama. Ona göre.

Çevrimdışı hakanline51

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 141
  • 282
  • 141
  • 282
# 24 May 2024 21:10:50
Ben 29 yıldır evime uzak yerlerde çalıştım hep.Hiçbir zaman evimin yanında çalışayım demedim.Köy. kasaba çocuklarına faydalı olmaya çalıştım.Yoldan da hiç gocunmadım.Şehir merkezleri sizin olsun!!Köy de çalışmama rağmen rotasyona uğruyorum!!

Çevrimdışı TheMustt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 97
  • 361
  • 97
  • 361
# 24 May 2024 21:11:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rotasyona evet diyenler 20. yılınıza gelip size uygun bir okulda çalışırken sakın rotasyona uğrayıpta hayıflanmayın olur mu?Çiğnediklerinizi düşünün!!
Hakan Öğretmenim bir de bunu bahane ederek il içini kaldırsınlarda o zaman şenliği izle. Bizim meslek ayağına sıkmaya doyamıyor.

Çevrimdışı niluferr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 767
  • 682
  • 767
  • 682
# 24 May 2024 21:43:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben 29 yıldır evime uzak yerlerde çalıştım hep.Hiçbir zaman evimin yanında çalışayım demedim.Köy. kasaba çocuklarına faydalı olmaya çalıştım.Yoldan da hiç gocunmadım.Şehir merkezleri sizin olsun!!Köy de çalışmama rağmen rotasyona uğruyorum!!
Hem o koye gitmek istemezler ama ote yandan da siz orda mutlsunuz ya isterler ki siz de mutsuz olun. Siz oradan gidince oraya ucretli ogretmen bile bulunamayacak belki ama olsun, yillarca ayni yerde calismayin aman! O daha onemli(!)

Çevrimdışı hakanline51

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 141
  • 282
  • 141
  • 282
# 24 May 2024 22:02:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hem o koye gitmek istemezler ama ote yandan da siz orda mutlsunuz ya isterler ki siz de mutsuz olun. Siz oradan gidince oraya ucretli ogretmen bile bulunamayacak belki ama olsun, yillarca ayni yerde calismayin aman! O daha onemli(!)
Teşekkür ederim öğretmenim.Bizi anlayan birileri var ya.Hala ümit var demek ki

Çevrimdışı qklavye

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 49
  • 157
  • 49
  • 157
# 24 May 2024 22:38:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zorunlu hizmet yapmadıysa çok bir puanı olmaz esasen. Zaten azınlıkta bu kesim. Emekli etsen ne olacak? Ayrıca çalışmayı istemek de bir hak yani. Benim tanıdığım da var, hali vakti gayet yerinde emekli olmak istemiyor. Çıksa yine giderim diyor. Hatta şimdiden yer bakıyor, tayin istiyor. En azından istediğim yer olsun diye. Bunlar düşüneceğimiz meseleler olmamalı.

Bence şunları düşünmeliyiz. Zorunlu hizmeti yapmayan öğretmenin merkez okullara gitmesi zorlaşmalı. Ama bu adaletsiz dağıtılan arttırımlı puanlarla da olmaz. Bunu çözmek lazım. Ya para verilecek iyi miktarda ya da adam 10 yıl köyden sonra yer bulabilsin yani. Eş durumu diye meslek hayatı boyunca eve yakın çalışmak da adaletli değil. Ben gittiğim okullara bakıyorum, zorunlu hizmet görevi yapan hep 3-5 kişiyiz. Onların da bazıları asker, polis eşi zaten.
E zaten asıl çözülmesi gerekenler bunlar. Zırt pırt çıkan zorunlu hizmetler.Yok şunun eşi yok bu istisna yok eş durumu yok bilmem ne durumu olduğu sürece her ay rotasyon çıksa bile gene istenen sirkülasyon olmayacak.Şimdi bunu diyince rotasyon karşıtı diye linçleniriz.

Çevrimdışı hakanline51

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 141
  • 282
  • 141
  • 282
# 24 May 2024 22:54:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
E zaten asıl çözülmesi gerekenler bunlar. Zırt pırt çıkan zorunlu hizmetler.Yok şunun eşi yok bu istisna yok eş durumu yok bilmem ne durumu olduğu sürece her ay rotasyon çıksa bile gene istenen sirkülasyon olmayacak.Şimdi bunu diyince rotasyon karşıtı diye linçleniriz.
Rotasyoncu ol zaten hocam.Kafalarına göre merkeze vay onun eşi vay bunun torpili derken merkezi şişirdiler.Şimdi de rotasyon.Oldu başka arzun!!

Çevrimdışı Baydur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 568
  • 698
  • 568
  • 698
# 24 May 2024 22:55:35
Kafanızı yormayın.Iyi bir rotasyon olacaksa önce yolluk meselesi var.Ulke gündemi şimdi ekonomi.

Çevrimdışı hakanline51

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 141
  • 282
  • 141
  • 282
# 24 May 2024 23:06:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kafanızı yormayın.Iyi bir rotasyon olacaksa önce yolluk meselesi var.Ulke gündemi şimdi ekonomi.
İlçe içinde yolluk olmaz ki.Ondan rahatlar

Çevrimdışı Baydur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 568
  • 698
  • 568
  • 698
# 25 May 2024 01:25:00
Buyiksehir kapsamında olmayan ilçeler arasında alınır.11 sene önce 900 lira aldim

Çevrimdışı nuryyy

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 522
  • 465
  • 522
  • 465
# 25 May 2024 10:35:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
E zaten asıl çözülmesi gerekenler bunlar. Zırt pırt çıkan zorunlu hizmetler.Yok şunun eşi yok bu istisna yok eş durumu yok bilmem ne durumu olduğu sürece her ay rotasyon çıksa bile gene istenen sirkülasyon olmayacak.Şimdi bunu diyince rotasyon karşıtı diye linçleniriz.

Evet hocam ben de farklı bir şey demiyorum zaten. Ha farklı olarak eş durumuna bir düzenleme gelsin diyorsanız ona da evet olabilir diyorum.

Emekliliği gelen emekli olsun diyorsanız, orada bir durun derim. Çünkü işini gerçekten iyi yapan bu şekilde birçok hoca tanıyorum. Bunlar tecrübeli ve iyi öğretmenler. Ben devlet olsam gitmek istemeyeni başka şekilde değerlendirirdim. Yeni hocaları eğitmekte kullanırdım. Çünkü ben kendilerinden çok şey öğrendim. Halen çalışmak istiyorsa başımız üzerinde yerleri olmalı. Maddi durumu iyi veya kötü devam etmek istiyorsa etsin. Zaten evi arabası geleceği bir şekilde güvencededir bu hocaların. Şu vakitte emekli olacak adam başına çok ekstrem bir durum gelmemişse bunları çoktan halletmiştir. Asıl yeniler bunları yapamayacak. 5 yıllık öğretmen sanmıyorum yani yardım almadan nasıl ev falan alacak, kira ödemekten. Yani bu mesele değil benim için diyorum. Yıllarca emek vermiş durumu da iyi emekli olmuyor olayına takılmıyorum. Yeniler onlar gibi şanslı olamayacak, istediği okullara gidemeyecek, ev araba alamayacak, yani ben süründüm onlar da sürünsün demiyorum. Zaten bu şekilde ekonomi canlanmaz. Emekliye az vereyim, öbürünü emekli edeyim, yeni başlayandan kısayımla tasarruf olmaz. Üretmezsen para olmaz. Üreten elemanı yetiştirecek kaliteyi sağlamazsan kalkınma olmaz. Yani aman şartları sağlayan artık gitsin, rotasyondan korksun emekli olsun, olayına takılmıyorum demek istedim.

Çevrimdışı zamir84

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 72
  • 80
  • 72
  • 80
# 25 May 2024 16:09:02
Bakan @Yusuf__Tekin:

"Öğretmenlerin aynı eğitim kurumunda asgari ve azami çalışma süresi 3-12 yıl olarak belirlendi."

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK