ben de tam onu diyecedim çok su içmiştir diye
evet yaa çok abarttım. karnım o kadar şiş ki, bi iğne batırsan su sızıcak
sen bunu hep yapıyorsun ki
su depolanmıyor kı niye o kadar içtin gıı
ne bileyim susuz kalacam diye aklım gidiyor herhalde bu havada
karsta bu havada gel antalyaya da 40 küsur derecede tut bakalım
ben erken kaçıcam bu gece. size güsel muhabbetler iyi gecelerr