Selamlar,
Anasayfada gözükmemesi sanki sayfanın yetim kalmış gibi gözükmesine neden olmuş pek aranıza katılmasam da ara sıra okurdum, eminim benim gibi yüzlerce üye vardır.
Ki sayfa eğitimhaneye canlılık sağlıyordu.
Kendime eleştiri: Aylar öncesi günlerce site yönetimine gönül kırmaya gebe konu başlıkları için önlem alması gerektiğini ifade ederken bunu kast etmemiştim. Hadi bunu kast ettim diyelim. Bu da bir çelişki

Teknik bir hatadan kaynaklandığını umuyorum.
Sohbetiniz ramazan tadında olsun.