Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:06:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hemşeri bulamayan biri varsa o da benim :) sizin memeltek neresiydi?
Ben olabilirim ;:)

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:06:42
Gecen sene kirsehir,bu sene tokat.seneye kimler bascak acaba forumu?yanima samsunlulari alip basabilirim ben.ona göre.

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:06:58
Ooo bi tokat muhabbeti almış başını yürümüş.bize her yer tokat demediğiniz kalmış ;D

Çevrimdışı zizou43

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.189
  • 20.001
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.189
  • 20.001
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:07:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bulmadığınız daha iyi  ;)
Neden öyle dediniz hocam.Hemşerilerinizden bir şikayetiniz mi var ? :)

Çevrimdışı kirsehir

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
04 Tem 2014 01:08:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Neden öyle dediniz hocam.Hemşerilerinizden bir şikayetiniz mi var ? :)
:-X :-X

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:08:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tamam o zaman baktık olmuyor ben de Tokatlı olurum artık...Fahri hemşo ilan edin beni :) Hey 15'li dinliyorum zaten olmak üzereyim ben :)

Adanın yolları taştan,Ankaranın bağları,etek sarı,karaköprü narlıktır,antebin hamamları,mardın kapısından atlayamadım, falan :) hepsi de güzel

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:08:34
Hemseri olmak icin; illa ayni sehirde mi dogmak lazim!!!

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:08:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ooo bi tokat muhabbeti almış başını yürümüş.bize her yer tokat demediğiniz kalmış ;D

onu da diyecekler :) az kaldı

Çevrimdışı yoncalodi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
04 Tem 2014 01:09:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hemseri olmak icin; illa ayni sehirde mi dogmak lazim!!!
Aynı şehirde nefes almak bile bana yetiyor

Çevrimdışı ilhami_60

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:09:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
onu da diyecekler :) az kaldı
Tabi tohatlılar gitti ya konusn bakalım arkalarından:)Bende sizi dost sanmış,guvenmiştim..

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:09:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben olabilirim ;:)

körler şaşılar birbirini ağırlar :D

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:10:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tabi tohatlılar gitti ya konusn bakalım arkalarından:)Bende sizi dost sanmış,guvenmiştim..

:D :D gelsinler yüzlerine de derim

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:10:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynı şehirde nefes almak bile bana yetiyor
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
körler şaşılar birbirini ağırlar :D
:D :D :D

Çevrimdışı zizou43

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.189
  • 20.001
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.189
  • 20.001
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:11:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Adanın yolları taştan,Ankaranın bağları,etek sarı,karaköprü narlıktır,antebin hamamları,mardın kapısından atlayamadım, falan :) hepsi de güzel
Hocam takılıyorum benim için her yer Kütahya :)
Beğendiğim bütün türküleri dinliyorum ben.Belirli bir yer takıntım yok yani !Bu arada sizin memleket neresiydi?

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Tem 2014 01:11:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynı şehirde nefes almak bile bana yetiyor
O şarkı sözü değil miydi ya? :D

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK