tayinim çıkmadı canım çok sıkkın..hep hayırlısı hayırlısı diyoruz da sadece dilimize pelesenk mi ettik acaba!
Öğretmenleriim,tabi ki zor sizin için,Allah gönlünüze göre versin,belki öğrencilerinizin size ihtiyacı vardır,yine aynı olacak ama neyin bizim için iyi olacağını bilemiyoruz..