Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:44:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tayinim çıkmadı canım çok sıkkın..hep hayırlısı hayırlısı diyoruz da sadece dilimize pelesenk mi ettik acaba!
Öğretmenleriim,tabi ki zor sizin için,Allah gönlünüze göre versin,belki öğrencilerinizin size ihtiyacı vardır,yine aynı olacak ama neyin bizim için iyi olacağını bilemiyoruz..

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
27 Tem 2013 04:45:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün sahura kadar ben de uğrayamadım..Sahurdan sonra uykum kaçınca bir bakayım arkadaşlarım ne sohbetler yapmışlar dedim ama bu akşam pek keyifli değilmiş galiba...
saat itibarı ile herkese hayırlı sabahlar demem lazım sanırım :)
Katılıyorum hocam pek tat yoktu bugün nedense. :( :( :(

Çevrimdışı eyup40

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:45:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün sahura kadar ben de uğrayamadım..Sahurdan sonra uykum kaçınca bir bakayım arkadaşlarım ne sohbetler yapmışlar dedim ama bu akşam pek keyifli değilmiş galiba...
saat itibarı ile herkese hayırlı sabahlar demem lazım sanırım :)


bende aynı senın gıbı geldım ogretmenım de aynı havayı ben de soludum... Hayırlısı neyse o olmuştur inşallah... elden temenniden başka bişi gelmiyor.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:46:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Uyku düzeni bozuldu bir kere.Yattım,geri kalktım.Uykum bir türlü gelmiyor yahuu.Nasreddin Hoca gibi çıkıp arasak mı?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aramakla da bulunmaz... allahtan tatıldeyız de gunduz oglene kadar yatıyom :D yoksa halım harap... gercı okul varken de 5 saat anca uyurdum :D nolcak bu benım uykusuzlugum :D
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün sahura kadar ben de uğrayamadım..Sahurdan sonra uykum kaçınca bir bakayım arkadaşlarım ne sohbetler yapmışlar dedim ama bu akşam pek keyifli değilmiş galiba...
saat itibarı ile herkese hayırlı sabahlar demem lazım sanırım :)
Haydiii uyuyamayanlar grubuu,uyku arayalıım iyi fikir valla  ;) :D

Çevrimdışı eyup40

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:48:11
dışarısı soğuk ben içerde arasam olur mu? :)

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:49:35
aslında uyumam lazım iki gündür temizlik ile uğraşıyorum bünye yorgun ama...gitti mi gelmiyor bu uyku...

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:51:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dışarısı soğuk ben içerde arasam olur mu? :)

hocam soğuğu nerede buldunuz? İstanbul çok sıcaakk

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
27 Tem 2013 04:51:29
Sabah benim cadoloz anneee acıktım diyor.Allah ım göz kapaklarımın üstünde sanki 100 kiloluk biri oturuyor.Açamıyorum gözlerimi.Anne senin gözlerin neden kırmızı kırmızı diyor kızım.Ee akşam yatmazsan sabah kalkamazsın. ;) ;) ;)

Çevrimdışı eyup40

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:51:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam soğuğu nerede buldunuz? İstanbul çok sıcaakk


kırşehir soğuk valla. kapadım camı. üşüdüm :)

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
27 Tem 2013 04:53:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam soğuğu nerede buldunuz? İstanbul çok sıcaakk
Hocam biz üşüyoruz buralarda.Yayla havası gibi.Bu yaşıma geldim memleketimde böyle Temmuz ayı hiç görmedim.Müthiş serin bir hava.

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
27 Tem 2013 04:53:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

kırşehir soğuk valla. kapadım camı. üşüdüm :)
Kırıkkale de aynı.

Çevrimdışı eyup40

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:54:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam biz üşüyoruz buralarda.Yayla havası gibi.Bu yaşıma geldim memleketimde böyle Temmuz ayı hiç görmedim.Müthiş serin bir hava.

senınkısı nire öretmenım derken komşu olduğumuzu gördüm sanki :D

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:54:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sabah benim cadoloz anneee acıktım diyor.Allah ım göz kapaklarımın üstünde sanki 100 kiloluk biri oturuyor.Açamıyorum gözlerimi.Anne senin gözlerin neden kırmızı kırmızı diyor kızım.Ee akşam yatmazsan sabah kalkamazsın. ;) ;) ;)
oyy oyy yesinler onuu  :D
İster tabi annesii napsın acıkmışş  ;)

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
27 Tem 2013 04:55:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aslında uyumam lazım iki gündür temizlik ile uğraşıyorum bünye yorgun ama...gitti mi gelmiyor bu uyku...
Ben de başlayacağım temizliğe ama bir üşeniyorum ki sormayın.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Tem 2013 04:56:28
Gerçekten bu da Allah'ın hikmeti,hep ramazanda mutlaka serin oluyor hava genelde

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK