Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
28 Tem 2013 16:00:38
hacile ve nursel68 hocalarım yeni okullarınızda çok mutlu olursunuz inşaallah.Bir okulda en fazla çalıştığım süre 3 yıldı.İnşaallah şimdiki okulumda norma düşmemde uzun yıllar çalışırım.Bıktım okul okul gezmekten.İnşaallah yeni okullarınızda güzel dostluklar ve arkadaşlıklar kurarsınız.

Çevrimdışı fraktal33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.349
  • 6.441
  • Matematik Öğretmeni
  • 3.349
  • 6.441
  • Matematik Öğretmeni
28 Tem 2013 16:07:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hacile ve nursel68 Hocalarım dilerim yeni okullarınızda eskisinden daha güzel arkadaşlıklar kurarsınız .Sizler gibi değerli kardeşlerime huzurlu ve başarılı bir okul ortamı diliyorum .
 Herzaman dediğim gibi öğretmenler odasına fazla takınılmadığı sürece okulda güzellikler bizimle çünkü gerçekten çok güzel bir mesleğimiz var...okulumuza gelince minik meleklerle beraber olunca dünya kaygıları başta olmak üzere hertürlü kötülükten gıybetten vededikodudan uzak oluyoruz.Sadece çocuklarla olmak beni gerçekten çok mutlu ediyor okulda özellikle tenefüslerde çocuklarla yaşadığım anları çok seviyorum ...onların o karşılıksız tertemiz duyguları bana sarılmaları benimle oynarkenki mutlulukları bana huzur veriyor...itiraf etmeliyim ki öğrencilerimi çok özledim zaten onlarda daha sık aramaya başladılar dün miniklerden biri ödevini bitirmiş şimdi ne yapayım diye aradı sevindim bol bol oyna ve oku dedim.

yeni okulunuzda başarılar dilerim

Çevrimdışı ismail_gökçe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 4.847
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.336
  • 4.847
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 16:17:04
Selamünaleyküm arkadaşlar.

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
28 Tem 2013 17:42:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Selamünaleyküm arkadaşlar.
Aleyküm Selam Öğretmenim...
-------------------
Sabah 5' e kadar oturunca öğle ezanına zor kalkıyor insan... Başkent'te iftara 2.40 dk  kaldı. Rabbim oruçlu olan tüm inananlara dayanma gücü versin, Şimdiden hepinize afiyet olsun...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 17:50:29
Biraz gezdik dolaştık kardeşimle, parkta gazetemizi okuduk. İftar vaktini bekliyoruz şimdi.

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
28 Tem 2013 17:57:26
Ben de yemekleri yaptım iftarımıza 1,5 saatten biraz fazla kaldı :)

Çevrimdışı malkoc61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 542
  • 1.949
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 542
  • 1.949
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 18:04:06
İftar vakti yaklaştıkça bir ezginlik oluyor.Zamab bazen ağır ilerliyor.Aslında normal zamanda yetmeyen vaktin uzun olduğunu daha iyi anlıyorum.

Çevrimdışı eyup40

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 18:06:52
valla açıkmaya başladık iice... bi taraftan da oyun oynuyorum. Var mı topeleven oynayan :P

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 18:10:19
bizde acıktık yahu, hava desen çok kötü hem kapalı hem soğuk hem acaip yağmurlu :(
bir demet tiyatro ile ortamı yumuşatmaya çalışıyoruz ;)

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
28 Tem 2013 18:14:23
Hava bir açıp bir kapıyor Doğu Anadolu böyle sanırım :)

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 18:27:38
bizde hiç açılmadı nerdeyse bugün, ağustos gelecek hala üşüyor olmak bi acaip çelişki :)

Çevrimdışı aslı_80

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.080
  • 12.052
  • Öğrenci Velisi
  • 2.080
  • 12.052
  • Öğrenci Velisi
28 Tem 2013 18:30:08
İnsan hava durumunu kıskanır mı yaa  :D
Ben de yağmur istiyorum. ::)
 

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 18:30:47
Pendik günlük güneşlik ..hafif bir esinti var sadece..dışarı çıkmadım ama sıcaktır eminim ki...

benim akşam üzeri biraz algılamam zayıflıyo sanki..hareketlerim yavaşlıyor bir de...

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
28 Tem 2013 18:36:01
Camlar kapalı bizimde hava serin :)

İftardan sonra daha kötü oluyorum ben elimi kaldıracak halim kalmıyor  ???

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Tem 2013 18:37:12
Bence bu durum cenabı hakkın rahmeti. Yazın ortasında ramazanda bizleri sıkıntıya sokmuyor.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK