Bende mi tuhaflık var arkadaşlar ,akşam eşim bana SAMSUNG S4 almış ,ben şimdi gitti paracıklar diye üzülüyom.normal bir kadın sebepsiz yere bu hedaye içün 8 takla atar ama ...acaba ben cimrimiyim..
Öğretmenim bu telefon değilde takı yada beğendiğiniz kıyafet, çanta vs. olsaydı aynı tepkiyi verirmiydiniz

Şahsen benim eşimde özellikle telefon konusunda sizinle aynı düşüncede, çok paralar vermeye karşı.. Lakin yukarıda saydıklarımda bir değişiklik yok

bi düşünün

cimri değilsinizdir...