Üzgünüm yok artık o ağaçlar.Ama arka bahçe çok güzel.Kamelyamız var.Semineri orda yaptık.Ön bahçe komple taş döşenmiş ve basket potaları yapılmış.
Nasıl yani ön bahçedeki o iki ağaç kesildi mi

(( Ama orası bizim kalemizdi. Rakibe geçtiğinde az mı gol attım o kaleye ben

Bu bayramda geldiğimde gezeceğim orayı.