Çocukken çok yaramazdım. Herkesi döverdim. Sonra da kaçardım

Ebeme her gün komşular şikayete gelirdi. Ben ahıra saklanırdım. Ebem "emanet" diye bana kıyamazdı. Kuzenleri de elden geçirince yengelerim tabi kazan kaldırdılar

Ama dayağa alışan adam büyüyünce de tırsıyor dayak yediği kişiden

İyi ki dövmüşüm zamanında kuzenleri ehue ueu heu eeuheue
Dayak atan da baba gibi dolanıyor ortalıkta

)