İyiyim canım benim evin aşağısındaki köpekli parkın etrafında 15 tur attım geldim.Eslemnurum hocamdan aldım haberlerini.Halan iyi ağarladı mı sizi canım?Kızım dün diyor ki anne biz kaç kişiyiz.Sonra sayıyor.Ben,sen,ablam ve babam 4 kişi olduk.Israrla soruyor biz ne aileydik fındık mıydı neydi anne?Çekirdek aile dedim.Gülüyor çekirdek olur mu hiç fındık aile.Çekirdek komikte fındık değil.

oo yine attın turlarını desene,iyi iyi

ağırladı halacım valla,iyiydik canım
o fındığıı yeriiim ben yaaaa

amaa fındık tabi annesii
