aynen öyle gezmek için harika bir yer ama yaşamak zor. ben 2 senedir burdayım önümüzdeki günlerde memlekete gidicem kurtulacağım 
umarım dileğiniz en kısa zamanda hayırlısıyla gerçekleşir
biz de seneye tayinciyiz işte, ödüm kopuyor anara ya da istanbul çıkcak diye
