Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
31 Tem 2013 23:59:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet bugün kaydını yaptırdık...Artık kızım üniversiteli oldu...İnanamıyorum seneler nasıl geçti...halbu ki daha geçen gün ana okuluna başlamıştı  :'(
Tebrik ederim hocam.İnşaallah başarılı bir şekilde tamamlar ve mezuniyetini de yaşarsınız.Darısı benim kızlarımın başına.Gerçi daha küçükler ama.Zaman başdöndürücü hızla geçiyor :(

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
01 Ağu 2013 00:00:32
Cümleten Hayırlı Akşamlar.. Muhabbetiniz Bol Olsun...

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:02:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Cümleten Hayırlı Akşamlar.. Muhabbetiniz Bol Olsun...
Size de hayırlı akşamlar hocam.

Çevrimdışı mesuth01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.488
  • 2.134
  • 2.488
  • 2.134
01 Ağu 2013 00:03:27
selamun aleykum  gardaşlar ,bacılar,arkadaşlar,eltiler baldızlar,dayılar teyzeler.....agalar......DOST LAR.

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:04:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrik ederim hocam.İnşaallah başarılı bir şekilde tamamlar ve mezuniyetini de yaşarsınız.Darısı benim kızlarımın başına.Gerçi daha küçükler ama.Zaman başdöndürücü hızla geçiyor :(

zamanın nasıl geçtiğini anlamak güç..geçenlerde ana sınıfına başladığı zaman çektiğim bir fotoğraf geçti..daha dün gibi...bir bakıyorsunuz küçükler bir bakıyorsunuz boyunca olmuşlar...Allah haklarında hayırlısını versin evlatlarımızın...İyi insanlarla karşılaştırsın hep...

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:04:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
selamun aleykum  gardaşlar ,bacılar,arkadaşlar,eltiler baldızlar,dayılar teyzeler.....agalar......DOST LAR.
Ve Aleyküm Selam.Bu akşam daha iyisinizdir inşaallah.

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:06:26
ya bunların sürekli değişen avatarlarını gördükçe hevesleniyorum..

Çevrimdışı mesuth01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.488
  • 2.134
  • 2.488
  • 2.134
01 Ağu 2013 00:06:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ve Aleyküm Selam.Bu akşam daha iyisinizdir inşaallah.

çok şükür biraz daha iyiim..sizlerle olmak da keyifli..siz nasılsınız inşallah..

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:09:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zamanın nasıl geçtiğini anlamak güç..geçenlerde ana sınıfına başladığı zaman çektiğim bir fotoğraf geçti..daha dün gibi...bir bakıyorsunuz küçükler bir bakıyorsunuz boyunca olmuşlar...Allah haklarında hayırlısını versin evlatlarımızın...İyi insanlarla karşılaştırsın hep...
Amin hocam.Geçen gün annemle bir konu hakkında telefonda konuşuyorduk.Dedim ki 35 yaşıma girdim ben böyle birşey duymadım.Annem nee ne 35 i dedi.Evet anne 35 yaşındayım.Annem konuyu bıraktı benle yaşım konusunda iddalaşıyor.Demekki annelerin gözünde yavruları hiç büyümüyor.

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:10:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok şükür biraz daha iyiim..sizlerle olmak da keyifli..siz nasılsınız inşallah..
İyiyim hocam.Sahur nöbetini başarıyla devraldık.

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:12:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ya bunların sürekli değişen avatarlarını gördükçe hevesleniyorum..
Ben de Sewil hocamın avatarını merak ediyorum.Her gün değiştiriyor.Bakalım değiştirmiş mi avatarını bugün.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:14:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet bugün kaydını yaptırdık...Artık kızım üniversiteli oldu...İnanamıyorum seneler nasıl geçti...halbu ki daha geçen gün ana okuluna başlamıştı  :'(
Hayırlı olsun öğretmenim.Ne büyük bir mutluluk.Darısı bizimkilere:)

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:18:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı olsun öğretmenim.Ne büyük bir mutluluk.Darısı bizimkilere:)

Amin öğretmenim...

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
01 Ağu 2013 00:24:26
Sanırım Yoklama Zamanı geliyor...
Nursel Öğretmen, Mislina Öğretmen, Mesuth Öğretmen, Tolstoyevski Öğretmen, Derya Öğretmen buradalar...
Sevil ve Uyuzz (Elif) Öğretmenler Çevrim içi ve henüz izlemedeler :)
Gelecek Arkadaşlar bir merhaba deyip boş buldukları yere otururularsa seviniriz :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 00:25:58
1-1 Bitti,yenileceğiz diye üzülmüştüm  :( neyse idare eder bu daa hayırlısı  :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK