oretmenım ılk defa sabahladınız sanırım. okul zamanında alıskınız bız ... sız zorlamayın bunyeyı dılersenız 
Saakin ol, yere uzan yavaş yavaş 
bu saate yakışan mesajlar yazmaya çalışıyorum sadece..

birleri bizi görse en azında haaa evet bu saatte olur der en azından..