600 savaşı başlamış....çeklin yoldan geldim...biliyodum ..ben hakketmiştimmmmm....600.....
TEBRİKLER :)SEVİL HOCAM YAZAR DEDİM İLK MESAJI AMA YANILMIŞIM.