27 yil sonra da olsa teşhisimin koyulmasına çok sevindim, sağolasan gardaş 
Erken tan doğru teşhis hayat kurtarr

tefo, normal; hayat çekilir mi sence...?
Hep sorguladım neden benim normal arkadaşlarım yok diye..Sonra dedim ki Len Tefo sen normal misin de arkadaşların normal olsunn:))Arızalık iyidir.