ARKADAŞlar bende bu kadar bu akşam sorular en azından bu kadar..sonra deva m ederiz yine...olur mu?
peki örtmenim
olur öğretmenim, teşekkürler
teşekkür ederiz öğretmenim...ellerinize sağlık..güzeldi...