ben geldım
uykunu aldın dimi?
Çabuk itiraf et.Bizi dinliyordun dimi
ben kaçar arkadaşlar, sağlıklı huzurlu mutlu olun ve öylecene kalın
yok dinlemedim ama gelince bi baktım son 10-12 sayfaya. kimse beni sormuş mu diye ... sormamış kimse beni sevmiyomuş
emin misin?!!
Yavaş yavaş ben de kaçıyım hee.Benim geç saatlere kadar uyuma lüksüm yok.Çalar saat uyandırır beni ne de olsa.