Merhabalar hocalarım, sözleşmeli öğretmen olarak bu sene atandım mesem bünyesinde bir meslek lisesine ve benden başka sözleşmeli öğretmen okulda yok. Ek ders ücretim saatlik 167 tl den yatıyor başka okullara atanan arkadaşlara sorduğumda onlara 140 tl den yattığını söylediler. Sorumlu müdür yardımcısına durumu söyledim sizinkini ilçe yapıyor dedi ilçeyi aradı oradaki memurda bizlik bisey yok biz sadece saatleri gönderiyoruz hazine maliye bakanlığı hesaplıyor dedi. Yine başka bir idareci senin masasından vergi kesiliyordur ek dersten kesilmiyordur doğru dedi. Benim ücretimde bir sıkıntı var mı varsa nasıl düzeltebilirim yardımcı olursanız sevinirim
Diğer okullardaki arkadaşların maaşı sizden yüksek (yaklaşık 4.462 TL) ise o zaman söylenenler doğrudur.
sizin ek ders ücretiniz doğru, olması gerektiği gibi 167,10 tl. 140 tl olduğunu söyleyen arkadaşınız emin mi bu durumdan?