Tatil İçin Nereye Gidelim, Önerileriniz?

Çevrimdışı sulem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.700
  • 3.282
  • 2.700
  • 3.282
# 24 Mar 2021 23:33:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İzmir'e ne zaman niyet etsek arkadaş bir türlü olmuyor.. ilk deneme aşırı sıcaklardı, güzergahı değiştirip Karadeniz'e geçtik.. ikinci deneme yağmur,sel. Üçüncü deneme korona oturalım hadi dedik.Dördüncü deneme deprem . Beşinci deneme okullar açıldı. Altıncı deneme korona yolculuk yasakları. Yedinci deneme  yağmur... Sekizinci deneme okullar açıldı..
Allah yardımcınız olsun inş...
Bu gidişle gelemiyeceğiz güzelim İzmir'e... Hatta yerleşmeyi düşünüyorduk..
Hocam yerleşmeyi düşünmeyin memurlar için astronomik fiyatlara ev bakarken tanık olursunuz,bir de deprem tehlikesi eklendi bütün sorunlarına, önce iyice araştırın, gezin dediğimi anlayacaksınız

Çevrimdışı Cigdemsucuoglu

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.184
  • 5.936
  • 2.184
  • 5.936
# 24 Mar 2021 23:39:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam yerleşmeyi düşünmeyin memurlar için astronomik fiyatlara ev bakarken tanık olursunuz,bir de deprem tehlikesi eklendi bütün sorunlarına, önce iyice araştırın, gezin dediğimi anlayacaksınız

Teşekkür ederim öğretmenim ..
bu kadar uyarıdan sonra düşünmemek gerektiğini zaten anlamış durumdayım ..
Zaten şu olağanüstü haller normale dönmeden kıpırdamamak gerekli...en doğrusu..

Çevrimdışı emren306

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.061
  • 3.317
  • 1.061
  • 3.317
# 25 Mar 2021 09:26:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim öğretmenim ..
bu kadar uyarıdan sonra düşünmemek gerektiğini zaten anlamış durumdayım ..
Zaten şu olağanüstü haller normale dönmeden kıpırdamamak gerekli...en doğrusu..

hocam kayseriyi bırakıp izmire yerleşmek doğru bir karar mı bilemedim... belediyeceilik olarak alacağınız hizmetleri de düşünmenizde fayda var.

Çevrimdışı Cigdemsucuoglu

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.184
  • 5.936
  • 2.184
  • 5.936
# 25 Mar 2021 10:48:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam kayseriyi bırakıp izmire yerleşmek doğru bir karar mı bilemedim... belediyeceilik olarak alacağınız hizmetleri de düşünmenizde fayda var.
Allah razı olsun öğretmenim...
Düşündüğünüz için..saolun..
Zaten vazcaydık.. sıcak memleket olsamı ki?? Düşündüğümüz..

Çevrimdışı emren306

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.061
  • 3.317
  • 1.061
  • 3.317
# 25 Mar 2021 10:51:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah razı olsun öğretmenim...
Düşündüğünüz için..saolun..
Zaten vazcaydık.. sıcak memleket olsamı ki?? Düşündüğümüz..
sıcak memleketler iyidir de sadece 10 15 gün tatil için yeterlidir bence.
memleketim diye demiyorum ama kayseri düzenli şehirdir...

Çevrimiçi apranax83

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.101
  • 14.128
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.101
  • 14.128
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 25 Mar 2021 14:37:04
Tatil için gidilir mi bilmiyorum da, dikkatimi ilksanın didimdeki tesisi çekiyordu. altınkumda denize sıfır.  geçen sezon aynı tarihteki fiyatı üyeye kişi başı 90'dı.(tam pansiyon) bu yıl ne açıklamış diye baktım ki, günlük 220 olmuş. sezonda 7 gün şartı da var. çocuklarda 6 yaşa kadar ücretsiz, 12 yaşa kadar yarım ücret, üzerine de tam ücret alıyor üstelik. yani erken rezervasyonla çok daha güzel bir otelde bu paraya kalınabilir.

Çevrimdışı olaganer

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 153
  • 93
  • 153
  • 93
# 25 Mar 2021 19:54:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tatil için gidilir mi bilmiyorum da, dikkatimi ilksanın didimdeki tesisi çekiyordu. altınkumda denize sıfır.  geçen sezon aynı tarihteki fiyatı üyeye kişi başı 90'dı.(tam pansiyon) bu yıl ne açıklamış diye baktım ki, günlük 220 olmuş. sezonda 7 gün şartı da var. çocuklarda 6 yaşa kadar ücretsiz, 12 yaşa kadar yarım ücret, üzerine de tam ücret alıyor üstelik. yani erken rezervasyonla çok daha güzel bir otelde bu paraya kalınabilir.
hocam geçen yıl(2020) hareketli sezonda YARIM PANSİYON 180 tl idi, bu yıl da yarım pansiyon hizmet veriyor, diğer yazdığınız durumların tamamı önceki yıllarda da vardı.

Çevrimdışı uyvar64

  • Uzman Üye
  • *****
  • 989
  • 776
  • 989
  • 776
# 26 Mar 2021 22:54:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  Ümidinizi yitirmeyin. Siz kesin karar verirseniz, atom altı, quantum parçacıkları bile yer değiştirir.  ;)
Teşekkürler. Kısmet artık.

Çevrimdışı blueeagle83

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 565
  • 459
  • 565
  • 459
# 31 Mar 2021 21:50:06
Izmir dikili nin suyu soğuk mudur arkadaslar oraya gitmeye niyetimiz var.

Çevrimdışı klimandjaro

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 465
  • 490
  • 465
  • 490
# 31 Mar 2021 21:54:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Izmir dikili nin suyu soğuk mudur arkadaslar oraya gitmeye niyetimiz var.

Çok değil normal. Ayvalık tan sonra soğumaya başlar. Tabi soğuk eşiğinize bağlı??

Çevrimdışı daktilo38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 263
  • 328
  • 263
  • 328
# 31 Mar 2021 22:02:07
Arkadaşlar dalgası az olan ve çok derin olmayan sığ bir yer önerebilir misiniz?geçen sene manavgata gitmiştik çok dalgalı ve çok derindi.bide çakıllıydı.

Çevrimdışı Cigdemsucuoglu

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.184
  • 5.936
  • 2.184
  • 5.936
# 31 Mar 2021 22:08:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar dalgası az olan ve çok derin olmayan sığ bir yer önerebilir misiniz?geçen sene manavgata gitmiştik çok dalgalı ve çok derindi.bide çakıllıydı.

Kesinlikle ama kesinlikle ...

Aydın -Kuşadası -İçmeler.     
 orman,  kum,  sığ , temiz mükemmelllll dalgasız

Mükemmel....milli park içinde..

Çevrimdışı eris81

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 118
  • 170
  • 118
  • 170
# 31 Mar 2021 22:10:42
Didim.Denizi sığ  ve suyu ılık

Çevrimdışı turkclubber

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 284
  • 158
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 284
  • 158
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 31 Mar 2021 22:12:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Izmir dikili nin suyu soğuk mudur arkadaslar oraya gitmeye niyetimiz var.
hocam dikililiyim. denizin en iyi zamanı eylül ayındadır.diğer zamanlar dalgalı ve serindir denizi ama bir akçay kadar da soğuk değildir.

Çevrimdışı istwest

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 193
  • 1.122
  • 193
  • 1.122
# 31 Mar 2021 22:16:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar dalgası az olan ve çok derin olmayan sığ bir yer önerebilir misiniz?geçen sene manavgata gitmiştik çok dalgalı ve çok derindi.bide çakıllıydı.
Edirne erikli

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK