Tatil İçin Nereye Gidelim, Önerileriniz?

Çevrimdışı merfa

• 143
  • 408
# 13 Haz 2021 18:45:51
Çanakkale bozca ada veya kaz dağları hakkında bilgisi olan var mı acaba nereler gezilebilir yada nerede kalınabilir yol durumu nasıldır ? buralarda yaşayan veya gezen arkadaşlar bilgi verebilirlerse ...

Çevrimdışı zeuss

• 598
  • 403
  • Müdür Yardımcısı
# 13 Haz 2021 21:30:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biz daha önce o otelde kaldık öğretmenim. Otelin içi güzeldi,yenilenmiş. Balkonumuz yoktu sadece. Sadece kahvaltı ve akşam yemeğinden yararlanabiliyorsunuz. Öğle yemeği yok. Didim'in halk plajı oldukça güzel bence. Kumu, denizi vs çok iyi. Otel denize sıfır ama sahilin en sonunda kalıyor.Biz bir sonraki gidişimizde daha ortalardan bir yer tutmuştuk.
hocam çok teşekkürler verdiğiniz bilgi için sadece tuttuğunuz yer kısmını anlamadım plajda mı yer tuttunuz açıkçası 5 yaşında bir çocuğumuz olduğu için plajın kalabalık olmasından korkuyoruz.

Çevrimdışı ciran2151

• 38
  • 140
# 13 Haz 2021 21:56:43
Antalyada yasayan biri olarak size Konyaalti uygulama otelini onerebiirm .sahile 200 metre .havuzu ve kafe kısımı olan temz bir yerdir ama onceden yer ayirtip kalabiliyorsunz .bilginize .

Çevrimdışı filiz_07

• 638
# 13 Haz 2021 22:13:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben her yıl yaz tatilinde bir ay kalırım...gezilecek yerler var...merkezde plajlar var...Kepez denilen beldesinde çok güzel uygun apartlar var...merkezde müzeler var...Truva var...şehitlik var...arabalı vapurla karşı tarafa geçip kendiniz gezebilirsiniz...ya da sahilde merkezde turlar var tura katılıp şehitliği gezebilirsiniz... Assos var...Assosta denize de girebilirsiniz...kazdağlarına gittim...güzel...hergün bir etkinlik yapabilirsiniz...şehir sakin çok kalabalık değil.düzenli tertemiz bir şehir...insanları problemsiz...ben Çanakkaleden ayvalık tarafına gittim...Balıkesir Ören de kaldım..bir ailenin üst katını kiraldım...heryere yakındı...İzmir'e kadar gittim gezdim.bir inceleyin derim.tam kafa dinlemelikti Ören...numarası hâlâ duruyor..isterseniz verebilirim.
Çanakkale 5 günden sonrası sıkabilir.merkezde deniz çok derin değil...Akdeniz gibi sıcak olmayabilir.Ağustos ortası sanki daha sıcak oluyor

Çevrimdışı nursima

• 2.011
  • 3.094
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 13 Haz 2021 22:16:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gitmiştim  2004 te ,o zaman da güzeldi.

Çevrimdışı ciran2151

• 38
  • 140
# 13 Haz 2021 22:19:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gitmiştim  2004 te ,o zaman da güzeldi.
.Zanedersem 2004 ile suan ki farklı bazen kahve içmeye gideriz  .ben ambiyansini seviyorum

Çevrimdışı tamyigit

• 64
  • 136
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 14 Haz 2021 09:07:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam onların parası burda değerli orda kendileri için değişen bir şey yok.. yaşam standartları çok uçuk değil yani
[/quote
Tamam hocam işte zaten tatili burda yaptıkları için çok da para harcamıyorlar.Yani burda tatil yaptıkları için orda zor durumda kalacak bişe yok.Ordaki yaşam standartları tabiki yüksek değil

Çevrimdışı hulya1986

• Üye
  • *
  • 15
  • 16
# 14 Haz 2021 09:36:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu yaz ilksanın didimdeki oteline gitmeyi düşünüyoruz ama halk plajınadan yararlanma ve havuzunun bulunmaması gibi durumlar biraz kafamızı karıştırdı daha önce giden varsa yorumları benim için çok değerli olacaktır☺️
HOcam biz iki yıl önce gittik.tesis yeni gayet ilgililer.Odalar temiz.Denizi çok güzel .Hemen önü deniz ama kayalık biraz yana halk plajına geçerek oradan giriyorsunuz.Yemekleri tabulyot usulü ama gayet lezzetli ve doyurucu.Zaten istemezseniz başka ızgara alternatifleride var.Halk plajı tabiki kalabalıkve şezlong bulmak zor sadece.

Çevrimdışı eğitmen 6734

• 74
  • 50
# 14 Haz 2021 11:59:37
Degerli arkadaşlar temmuz 17 -agustos 17 arası Fethiye deki 2+1 evimiz kiralıktr.tercih uzun sürelidir ama en az 1 haftada kiralanabilir.sadece aileye uygun.gunluk ücret 300 tldir.4 yetişkin 3 çocuk kalabilir.sahil bandı 2km ,merkez 5 km ,oludeniz 16km ,koylar 12 km,çalış plajı 2 km ,katrancı koyu 11 km.detaylar için arayabilir yada msj atabilirsiniz.no 5063816990

Çevrimdışı merfa

• 143
  • 408
# 14 Haz 2021 12:09:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim hocam bilgilendirme için. Kaldığınız yerin numarasını paylaşırsanız sevinirim. O zaman güzel bir planlama yapabiliriz.

Çevrimdışı nrmys

• 193
  • 1.992
# 14 Haz 2021 13:46:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar Kazdağları'nda otel tavsiyeniz var mı? 26/27 haziran için, 2 çocuklu aile.

Çevrimdışı ali2037

• 2.759
  • 1.326
# 14 Haz 2021 15:04:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Villalar ve otellerdeki soyguna varan fiyat artışlarından sonra;
Dechatlondan 3 kişilik çadır 2 ve 1 kişilik şişme yatak,pompamasa,tüp,mangal,fener ,gece lambası,büyüteç aldım.
2 bin lira tuttu.Yazın Deniz kenarında kamplarda olmayı planlıyoruz.
Evde çadırı kurunca havuzlu tatile gidelim diyen çocuklarda ikna oldular
Hocam tecrübelerinizi merak ediyorum tatilinizi yaptıktan sonra çadır tatilinin artılarını eksiklerini yazarsanız sevinirim

Çevrimdışı ahmetce

• B Grubu
  • 5.759
  • 33.899
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 14 Haz 2021 15:10:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Özelden yazmayı bulamadım hocam bilgi verebilir misiniz. İsim nedir tatil köyünün fiyat vs

Üyeliğiniz 1 yılı geçmiş. Mesaj sayınız 50 olunca üyelikte terfi ediyorsunuz sanırım. Bir üst basamağa çıkınca üyelere özel mesaj gönderme butonu görünür size de

Çevrimdışı 59_48

• Aktif Üye
  • **
  • 58
  • 30
# 15 Haz 2021 15:41:28
Hocalarım Ege tarafında çocuklu çadır tatili için önerebileceğiniz kamp alanları var mı acaba. Sakinlik ve temiz deniz kriterimiz