Telafide Ben De Varım

Çevrimdışı ailton

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.800
  • 2.020
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.800
  • 2.020
  • Müdür Yardımcısı
# 21 Haz 2021 11:19:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kontenjan kismina kaç yazılacak benim 12 öğrencim var. Maksimum öğrenci sayisi  24 mü yazılacak mevcut öğrencim 12 mi yazilacak?
12 yazın hocam. Alt sınır 12 öğrenci zaten.

Çevrimdışı ölecek adam

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.247
  • 557
  • 2.247
  • 557
# 21 Haz 2021 11:23:48
Arkadaşlar, iki sorum olacak;
1. Öğrencilerin başvuru tarih aralığını paylaşabilir misiniz?
2. Okul başvurusunu il onayladı, başvuran öğrenci sayısı 12'den az olursa kurs devam edecek mi?

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.208
  • 6.997
  • 9.208
  • 6.997
# 21 Haz 2021 11:32:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlkokulda idareciler hafta içi mesai saati içinde kurs açabilirler mi?

evet

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.208
  • 6.997
  • 9.208
  • 6.997
# 21 Haz 2021 11:33:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam mebbsten mi başvurular

evet

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.208
  • 6.997
  • 9.208
  • 6.997
# 21 Haz 2021 11:33:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar, iki sorum olacak;
1. Öğrencilerin başvuru tarih aralığını paylaşabilir misiniz?
2. Okul başvurusunu il onayladı, başvuran öğrenci sayısı 12'den az olursa kurs devam edecek mi?

1. Öyle bir sınırlama yok ama onayların alınması için en az 1 hafta öncesi uygun olur.
2. Kapanır

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.208
  • 6.997
  • 9.208
  • 6.997
# 21 Haz 2021 11:34:47
Arkadaşlar, Faaliyet planlarken öğrenci sayısını minimum 12 yaparsanız ve 1 öğrenci katılmaz ve öğrenci sayısı 11'e düşerse faaliyet kapanır.

İşlemlerinizi ona göre yapın.

Çevrimdışı Systemturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 272
  • 131
  • 272
  • 131
# 21 Haz 2021 11:38:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar, Faaliyet planlarken öğrenci sayısını minimum 12 yaparsanız ve 1 öğrenci katılmaz ve öğrenci sayısı 11'e düşerse faaliyet kapanır.

İşlemlerinizi ona göre yapın.
Sayın hocam idarecilerin mesai saatinde ek ders alabileceği konusunu nasıl kanıtlayabiliiriz? İdareci zaten 19 saat alır üstüne bir de kurs yaparsa 49 saat ek ders mi alacak?Öyle şey olmaz gibisinden dönüşler alıyoruz ilçe milli eğitimden?

Çevrimdışı Turnalar70

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.688
  • 3.343
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.688
  • 3.343
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 21 Haz 2021 11:42:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet

bulmadım hocam birde başka sorum olacak e sınav sterken kaç tane tercih hakkımız var motorlu taşıtlar sınavından bahsediyorum bu ayrı soru

Çevrimdışı cabralovic

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 641
  • 507
  • Müdür Yetkili
  • 641
  • 507
  • Müdür Yetkili
# 21 Haz 2021 11:43:40
Arkadaşlar ders saati süresi 40 dakika mı 30 dakika mı hesaplanacak

Çevrimdışı Systemturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 272
  • 131
  • 272
  • 131
# 21 Haz 2021 11:44:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ders saati süresi 40 dakika mı 30 dakika mı hesaplanacak
40 dakika hocam

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.208
  • 6.997
  • 9.208
  • 6.997
# 21 Haz 2021 11:45:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam idarecilerin mesai saatinde ek ders alabileceği konusunu nasıl kanıtlayabiliiriz? İdareci zaten 19 saat alır üstüne bir de kurs yaparsa 49 saat ek ders mi alacak?Öyle şey olmaz gibisinden dönüşler alıyoruz ilçe milli eğitimden?

Hocam ekders karar madde 8

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.208
  • 6.997
  • 9.208
  • 6.997
# 21 Haz 2021 11:45:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ders saati süresi 40 dakika mı 30 dakika mı hesaplanacak

40

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.208
  • 6.997
  • 9.208
  • 6.997
# 21 Haz 2021 11:45:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bulmadım hocam birde başka sorum olacak e sınav sterken kaç tane tercih hakkımız var motorlu taşıtlar sınavından bahsediyorum bu ayrı soru

Tercih hakkı derken hocam?

Çevrimdışı GrkmM

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 341
  • 208
  • Okul Müdürü
  • 341
  • 208
  • Okul Müdürü
# 21 Haz 2021 11:52:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tercih hakkı derken hocam?

MAAŞALLAH SEN VE WESSER OLMASA BURASI BİR HİÇÇÇ :))

Çevrimdışı _birisi_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 494
  • 345
  • 494
  • 345
# 21 Haz 2021 11:54:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
40
açılan kurs için öğretmen seçiminin son bi tarihi var mı?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK