Uzman Öğretmenlik Sınavı 2023

Çevrimdışı karacelikzırhı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 174
  • 192
  • 174
# 13 Tem 2023 17:09:37
top bakanlıkta.

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.417
  • 1.289
  • 1.417
  • 1.289
# 13 Tem 2023 17:11:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
CNNturk açın.
önemli bişey söylediler mi ?

Çevrimdışı Sahin19906

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 189
  • 83
  • 189
  • 83
# 13 Tem 2023 17:13:10
Yönetmelik maddesini iptal etmişler yani yönetmelik geçersiz o zaman

Çevrimdışı karacelikzırhı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 174
  • 192
  • 174
# 13 Tem 2023 17:13:21
süre şartının ve 180 saatlik maddenin iptal oldugunu söyledi lakın iptal olan belgelendirme kısmıydı.

Çevrimdışı karacelikzırhı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 174
  • 192
  • 174
# 13 Tem 2023 17:15:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yönetmelik maddesini iptal etmişler yani yönetmelik geçersiz o zaman
içeriğin yönetmelikle belirlenemeyeceği kısmı iptal hocam.

Çevrimdışı Bo_han

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 190
  • 194
  • 190
  • 194
# 13 Tem 2023 17:15:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yönetmelik maddesini iptal etmişler yani yönetmelik geçersiz o zaman
Yönetmelikle değil kanunla düzenlenir,demiş evet hocam aynen..

Çevrimdışı muallim_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 826
  • 605
  • 826
  • 605
# 13 Tem 2023 17:17:53
Yönetmelik iptal edildiyse kanunla tüm maddeler düzenlenecek, bu da temmuz sonuna kadar meclis tatile girmeden gecmes zor görünüyor. Ekim'de yeni kanunu meclisten geçirip tekrar başvuru süreci  tekrar olabilir diye düşünüyorum. Sonuçta bu yılki basvurular tamamen yönetmeliğe göre devam ediyor.

Çevrimdışı Asethan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 382
  • 164
  • 382
  • 164
# 13 Tem 2023 17:18:01
Belge şartı iptal diyor buradan sınavın iptal olmasını ve buna dair süreyi iptal eden bir durum olduğunu sanmıyorum.

Çevrimdışı karacelikzırhı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 174
  • 192
  • 174
# 13 Tem 2023 17:21:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yönetmelik iptal edildiyse kanunla tüm maddeler düzenlenecek, bu da temmuz sonuna kadar meclis tatile girmeden gecmes zor görünüyor. Ekim'de yeni kanunu meclisten geçirip tekrar başvuru süreci  tekrar olabilir diye düşünüyorum. Sonuçta bu yılki basvurular tamamen yönetmeliğe göre devam ediyor.
bakanlık bu duruma nasıl yaklaşacak yakın zamanda belli olacak.bakan zaten bazı maddelerde iptal bekliyor gibiydi.meclis kapanacak.ekime süreç ötelenir mi zaman gösterecek

Çevrimdışı kadirizm_27

  • Uzman Üye
  • *****
  • 780
  • 423
  • 780
  • 423
# 13 Tem 2023 17:21:17
Şuan hükümete 9 aylık bir süre tanınacak. Gerekli değişikliklerin yapılması için. O nedenle bu sene sınav yapılır

Çevrimdışı Sahin19906

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 189
  • 83
  • 189
  • 83
# 13 Tem 2023 17:23:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yönetmelik iptal edildiyse kanunla tüm maddeler düzenlenecek, bu da temmuz sonuna kadar meclis tatile girmeden gecmes zor görünüyor. Ekim'de yeni kanunu meclisten geçirip tekrar başvuru süreci  tekrar olabilir diye düşünüyorum. Sonuçta bu yılki basvurular tamamen yönetmeliğe göre devam ediyor.
aynen katılıyorum sonuçta bu yılki başvurular yönetmeliğe göre yapıldı yeniden başvuru alınması gerekiyor

Çevrimdışı Asethan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 382
  • 164
  • 382
  • 164
# 13 Tem 2023 17:24:38
Sınavın yapilamayacagini söyleyen arkadaşlar bunu gerekcelendirebilir mi?

Çevrimdışı Sahin19906

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 189
  • 83
  • 189
  • 83
# 13 Tem 2023 17:27:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınavın yapilamayacagini söyleyen arkadaşlar bunu gerekcelendirebilir mi?
hocam ben görüşümü söyleyeyim yönetmelik iptal olacak başvurular yönetmeliğe göre alındı bundan dolayı yeniden başvuru alınması gerekiyor sanki

Çevrimdışı Asethan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 382
  • 164
  • 382
  • 164
# 13 Tem 2023 17:28:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben görüşümü söyleyeyim yönetmelik iptal olacak başvurular yönetmeliğe göre alındı bundan dolayı yeniden başvuru alınması gerekiyor sanki
süre şartı ve kariyer ilerlemesi ile ilgili hususlar kanun yoluyla geçti meclisten.

Çevrimdışı Sahin19906

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 189
  • 83
  • 189
  • 83
# 13 Tem 2023 17:30:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
süre şartı ve kariyer ilerlemesi ile ilgili hususlar kanun yoluyla geçti meclisten.
hocam başvurular yönetmeliğe göre alındı ama

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK