Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı Nejla 44

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 261
  • 670
  • 261
  • 670
07 Eyl 2022 17:37:49
Bugün okulumuzda 6 kişi sendikadan istifa etti 👏👏   Pazartesi  kimseden ses çıkmayınca üzülmüştüm.

Çevrimdışı Kozmiktarihci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 473
  • 375
  • Tarih Öğretmeni
  • 473
  • 375
  • Tarih Öğretmeni
07 Eyl 2022 17:55:32
Bizim okulda da egitim birsende istifalar olmuş millet uyandi artık

Çevrimdışı ayshee

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.055
  • 1.505
  • 1.055
  • 1.505
07 Eyl 2022 17:56:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeni tag

#ogretmenlercozumıstıyor

Çevrimdışı Melisa_16

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 131
  • 155
  • Lise Branş Öğrt.
  • 131
  • 155
  • Lise Branş Öğrt.
07 Eyl 2022 17:59:56
Türk eğitim sen den istifa ettim bugün... şimdilik başka bir sendika düşünmüyorum ama okuldaki arkadaşlar eğitim- iş sendikası iyi falan dediler benim hiçbir fikrim yok bu sendikayla ilgili...bakalım zaman ne gösterecek,  sendikasız olunca ne gibi zorluk yasayabilirim acaba ? Sendikasiz olan arkadaşlar sıkıntı yaşadınız mı?

Çevrimdışı ücü

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.567
  • 55.909
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 12.567
  • 55.909
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Eyl 2022 18:26:11
Öğretmenlere Saygı eylemleri kapsamında Eğitim İş Burdur, İzmir, İstanbul ve Samsun'dan sonra bu gün Diyarbakır'daydı...

Çevrimdışı kralls

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.517
  • 2.813
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.517
  • 2.813
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Eyl 2022 18:31:41
İstifa ettik şükürsüzlükle itham edip öyle bakanlar var olaya hala tuzlari kuru olan babadan hala gecinen öteye uzasın.Tek maasla gecinenler ne yapsin.Kredi karti ekstrelerinin asgarisini bile ödeyemiyoruz !

Çevrimdışı furkanata

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 44
  • 184
  • 44
  • 184
07 Eyl 2022 18:34:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türk eğitim sen den istifa ettim bugün... şimdilik başka bir sendika düşünmüyorum ama okuldaki arkadaşlar eğitim- iş sendikası iyi falan dediler benim hiçbir fikrim yok bu sendikayla ilgili...bakalım zaman ne gösterecek,  sendikasız olunca ne gibi zorluk yasayabilirim acaba ? Sendikasiz olan arkadaşlar sıkıntı yaşadınız mı?
23 yıllik öğretmenim hiç sendikalı olmadım bir eksiklikte hissetmedim

Çevrimdışı bedrizm

  • Uzman Üye
  • *****
  • 496
  • 208
  • 496
  • 208
07 Eyl 2022 18:36:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türk eğitim sen den istifa ettim bugün... şimdilik başka bir sendika düşünmüyorum ama okuldaki arkadaşlar eğitim- iş sendikası iyi falan dediler benim hiçbir fikrim yok bu sendikayla ilgili...bakalım zaman ne gösterecek,  sendikasız olunca ne gibi zorluk yasayabilirim acaba ? Sendikasiz olan arkadaşlar sıkıntı yaşadınız mı?
Hocam ilk günden beri hiçbir sendikaya üye olmadım 15 yılı devirdim. Rahat olun.

Çevrimdışı illerii

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 707
  • 2.293
  • 707
  • 2.293
07 Eyl 2022 18:38:16
sendikasizligin faydasini ,sendikaliliktan daha fazla gordum.

Çevrimdışı Mert1980

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 552
  • 855
  • 552
  • 855
07 Eyl 2022 19:23:31
İptal olsun artık çalışamıyorum 1. Sınıfı okutuyorum

Çevrimdışı free45de

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 195
  • 543
  • 195
  • 543
07 Eyl 2022 21:09:03
Arkadaşlar eğitim öğretim ödeneği 1325 tl de karar kılınmış. Yetkili sendika temmuz 2022 üye sayısı 429792, toplam üyenin de % 34.203 gibi orana sahip. Eğitim iş meydanlarda, o da hala düşük üyeye sahip. Üzülerek elimizde hiç bir koz yok, öğretmen bursluluk sınavıyla ilgili düzenleme zor artık. Olaya baktığımızda kötü günler bizleri bekliyor. 

Çevrimdışı ali2344

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 670
  • 754
  • 670
  • 754
07 Eyl 2022 21:27:49
S
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türk eğitim sen den istifa ettim bugün... şimdilik başka bir sendika düşünmüyorum ama okuldaki arkadaşlar eğitim- iş sendikası iyi falan dediler benim hiçbir fikrim yok bu sendikayla ilgili...bakalım zaman ne gösterecek,  sendikasız olunca ne gibi zorluk yasayabilirim acaba ? Sendikasiz olan arkadaşlar sıkıntı yaşadınız mı?
Sendikasızız ve de en güzeli...

Çevrimdışı kralls

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.517
  • 2.813
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.517
  • 2.813
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Eyl 2022 21:30:43
Okul basladi calisirim diyordum ama hic istek yok moralsizim gecim sorunu var.Bilmiyorum ama mecbur biraz calissak fena olmaz iptal edileceginin ümidi hic kalmadi .

Çevrimdışı kurtdere04

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.951
  • 5.503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.951
  • 5.503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Eyl 2022 22:39:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türk eğitim sen den istifa ettim bugün... şimdilik başka bir sendika düşünmüyorum ama okuldaki arkadaşlar eğitim- iş sendikası iyi falan dediler benim hiçbir fikrim yok bu sendikayla ilgili...bakalım zaman ne gösterecek,  sendikasız olunca ne gibi zorluk yasayabilirim acaba ? Sendikasiz olan arkadaşlar sıkıntı yaşadınız mı?
17yılım bitti hiç sendikam olmadı

Çevrimdışı çağdaşş

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 131
  • 298
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 131
  • 298
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Eyl 2022 22:43:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türk eğitim sen den istifa ettim bugün... şimdilik başka bir sendika düşünmüyorum ama okuldaki arkadaşlar eğitim- iş sendikası iyi falan dediler benim hiçbir fikrim yok bu sendikayla ilgili...bakalım zaman ne gösterecek,  sendikasız olunca ne gibi zorluk yasayabilirim acaba ? Sendikasiz olan arkadaşlar sıkıntı yaşadınız mı?
18 yıllık öğretmenim hiç sendikam olmadı
bende merak ettim şimdi sendikalı olmanın artıları neler

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK