O yada bu sonuçta hepsini topladığımızda ücret artışı yl yönlendirme öğretmenin kendini geliştirmesi vb düşünüldüğünde. 2005 te de herkes karşı çıktı sonra da karşı çıkanlar bu sınav neden yapılmıyor dedi şu an aynı durumdayız siz de öyle dersiniz .
Yüksek lisansla vs öğretmenlikle alakası olmayan şeylerle öğretmen gelişmez. Orası da ayrı tabii ama o neden yapılmıyor diyen arkadaşlar da daha iyi ücret için demiştir.
Bi diyoruz ki madem öğretmenin ücret artışına ihtiyacı olduğunu biliyorsunuz ya herkese yapın iyileştirmeyi ya da kıdeme göre yapın.
Mesele anlaşıldıktan sonra lafı uzatmak işi safsataya vardırır.