Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı cmustafaengin

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.447
  • 3.405
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.447
  • 3.405
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 04 Eki 2022 19:57:25
Hala görmüyorsunuz değil mi? Birlik olup sınavı iptal ettirmediğimiz sürece başımıza gelecek her şeye hazırlıklı olun! Durup durup "Öğretmenlere Matematik eğitimleri" diye başlıyorlar! Amaç ne "Öğretmenler Matematik öğretemiyor!" Demek! Yahu şu saçma sapan sin gibi savunduğunuz düşünceleri kenara atıp 2 dakika mantıklı düşünün! Eylül başından beri okuldaki her öğretmene seminer çıktı, kimi yüz yüze kimi uzaktan! Sınav iptal olmaz, öğretmenler birlik olmazsa sıradaki sınavımız "Mesleki yeterlilik sınavı" olacak ve her 5 yılda bir bu sınava gireceğiz! Kazanamayan ya da atıyorum 50'yi geçemeyen herkes 1 yıl açığa alınacak ya da yarım maaşla çalışma cezası falan verecekler ve bugün sınav olsun, korkmayın diyenler o günlerde de velileri memnun etme peşinde belki de hala aynı sendikalarında koltuk kovalıyor olacak!

Lütfen, aklınızı başınıza alın da BİRLİK OLALIM! Geç olmadan!!!

Çevrimdışı akkolmurat

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 128
  • 181
  • Lise Branş Öğrt.
  • 128
  • 181
  • Lise Branş Öğrt.
# 04 Eki 2022 19:57:32
Arkadaşlar hatırlarsanız geçen sayfalarda sınav komisyonundan bir bürokratın okul ziyareti hakkında bilgi verilmişti. 30/40 ek puandan bahsetmiş ve sınavın teorik değil, öğretmen uygulaması ağırlıklı olacağını belirtmişti.

Bugün bizim okuldan bir arkadaşa da bu şekilde bir bilgi gelmiş. Aslı astarı nedir merak ettim. Sınavın iptal olma olasılığı iyice düştü çünkü.

Çevrimdışı vayvay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 1.001
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 313
  • 1.001
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 04 Eki 2022 19:58:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Duyumdan söz edilmişti burada. İptal edileceğine dair sağlam bir duyum alindigi söylenmişti. Öyle bir şey hatirliyorum
Evet TES diye biliyorum

Çevrimdışı Bigsur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 685
  • 1.189
  • 685
  • 1.189
# 04 Eki 2022 20:02:33
Zaten millet kapıda bekliyor.Bu yüzden öğretmene şiddet yasası gibi birşey bu kanunun içine konmadi.Amac ne emekli olmuyor musun işler ve şartlar giderek zorlaşacak.
Sınavın uygulanma şekli ve soru dağılımı zaten açıklandı.Degisiklik olsa bunu çıkar bakan bey açıklar. Perşembe günü akşamı %99luk bir başvuru bekleniyor.

Çevrimdışı begonyil

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 380
  • 206
  • 380
  • 206
# 04 Eki 2022 20:06:57
TES tısladı.Ses falan yalan oldu .Eylem yapacaklardı 1 ekimde o da tıss.
Alenen öğretmeni oyalama tüm sendikalar şu an bunu yapıyor.

Çevrimdışı vayvay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 1.001
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 313
  • 1.001
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 04 Eki 2022 20:09:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
TES tısladı.Ses falan yalan oldu .Eylem yapacaklardı 1 ekimde o da tıss.
Alenen öğretmeni oyalama tüm sendikalar şu an bunu yapıyor.
Üyeleri yakından takip ediyor. Sınav olursa çok büyük üye kaybı yaşanacak.

Çevrimdışı ahmetce

  • B Grubu
  • 5.537
  • 33.893
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.537
  • 33.893
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 04 Eki 2022 20:19:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar hatırlarsanız geçen sayfalarda sınav komisyonundan bir bürokratın okul ziyareti hakkında bilgi verilmişti. 30/40 ek puandan bahsetmiş ve sınavın teorik değil, öğretmen uygulaması ağırlıklı olacağını belirtmişti.

Bugün bizim okuldan bir arkadaşa da bu şekilde bir bilgi gelmiş. Aslı astarı nedir merak ettim. Sınavın iptal olma olasılığı iyice düştü çünkü.

Sizin okuldaki arkadaş da sosyal medyadan duymuştur sizin gibi. Birisi bir laf atıyor ortaya sonra da yayılıyor.

Geçenlerde bir laf da ben attım ama pek tutmadı. Tekrar yazayım belki sizin okuldan birileri daha yayar lafı.

Sınav zamanına kadar yayınladıkları örnek soru sayısını 100' e tamamlayacaklar ve sınavda bu 100 soruyu soracaklar. Rahat olun.
Ytd. 🙂

Çevrimdışı narses

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.856
  • 2.753
  • 1.856
  • 2.753
# 04 Eki 2022 20:20:09
Çarşamba Reyiz ne açıklama yapacak?

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.043
  • 1.096
  • 1.043
  • 1.096
# 04 Eki 2022 20:39:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mahkeme 21 kasımda olacakmış öyle dediler

sınav ne zaman

Çevrimdışı sufkta

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 9.906
  • 36.771
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 9.906
  • 36.771
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 04 Eki 2022 20:44:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınav ne zaman
19 Kasım

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.043
  • 1.096
  • 1.043
  • 1.096
# 04 Eki 2022 20:49:25
o halde sınavdan önce mahkeme açıklanmıyormuş

Çevrimdışı Bigsur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 685
  • 1.189
  • 685
  • 1.189
# 04 Eki 2022 20:50:50
Ancak 24 Kasım'da bir şakaya dönüşür de( zaten sınav yapmayacaktık) herkesi güldürürler o başka.

Çevrimdışı ali2344

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 575
  • 646
  • 575
  • 646
# 04 Eki 2022 21:02:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Üyeleri yakından takip ediyor. Sınav olursa çok büyük üye kaybı yaşanacak.
hiçbir şey olmaz. İki sendikadan da istifa olmaz.

Çevrimdışı narses

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.856
  • 2.753
  • 1.856
  • 2.753
# 04 Eki 2022 21:02:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hiçbir şey olmaz. İki sendikadan da istifa olmaz.
aynen kimse tepki göstermez

Çevrimdışı onur_6287

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 204
  • 571
  • 204
  • 571
# 04 Eki 2022 21:05:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
TES tısladı.Ses falan yalan oldu .Eylem yapacaklardı 1 ekimde o da tıss.
Alenen öğretmeni oyalama tüm sendikalar şu an bunu yapıyor.
Tüm sendikalar diyorsunuz Ya buna şaşırıyorum.Ya gerçekten tüm sendikaları niye aynı kefeye katıyorsunuz az takip edin .

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK