Konu: Zeka Oyunları Kursu  (Okunma sayısı 75361 defa)

serdengeçti71

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 135
  • Teşekkür 101
    • Çevrimdışı
  • # 30 Eyl 2019 22:40:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ara tatilde kurs yapılmaz hocam o tarihleri planınıza dahil etmeyin.
Emin misiniz? Ben geçen sene okullar kapandıktan sonra 30 hazirana kadar ettim kursa

tumer82

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 03 Eki 2019 23:15:22
Sayın hocalarım, uzaktan eğitim veren kurumlardan alınan sertifikalar üzerinden akıl ve zeka oyunları kursu açmak mümkün müdür? hbogm öğretim programı içerisinde eğitici şartlarında böyle bir ifade yok ama ilgili uzaktan eğitimle ilgili firma geçerli olduğunu iddia ediyor. Bu konuda kesin bir bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim.

emre069

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 39
  • Teşekkür 19
    • Çevrimdışı
  • # 03 Eki 2019 23:29:20
Tazof(Tüm akıl ve zeka oyunları federasyonu)dışında hiçbir yer geçerli değil

hakantopalpdr

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 05 Eki 2019 10:39:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar akıl ve zeka oyunları ile alakalı her türlü sorunuza cevap vereyim

Kurs
sertifika
oyun düzeyleri
sınıf bazında uygulamalar
okul düzeyi yapılacak çalışmalar
il düzeyinde yapılacak çalışmalar
resmi olamayan federasyonlar
halk eğitim müdürlüğü kursları
hizmet içi eğitim kursları
Tazof kursları
Tbt kursları
velhasıl aklınıza ne gelirse akıl ve zeka oyunları ile alakalı sorun cevaplayım .Bilgi kirliliği oluşmasın sayın hocalarım.
Kimim diye sorarsanız Milli Eğitim Bakanlığı Zeka oyunları İl formatörüyüm.Aynı zamanda bu işe gönül vermiş birisiyim.Sizlere yardımcı olmak adına elimizden geldiği kadar bilgi paylaşımı yapayım.Özellikle resmi konu başlıkları ve sertifikalar kapsamında.
hocam halk eğitim modülünde 30.06.2019 tarihinden önce tazoftan belge alanlar kurs açabilir yazıyor, bu durumda bu tarihten sonra alınan belgeyle kurs açılabilir mı, teşekkür ederim şimdiden

sheila

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 26
  • Teşekkür 48
    • Çevrimdışı
  • # 05 Eki 2019 11:06:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam, tazoftan ilçe içerisinde ücretsiz öğretmen eğitimi açılması talebinde bulunmak için nasıl bir yol izlemeliyiz?

16Öğretmen

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 243
  • Teşekkür 525
    • Çevrimdışı
  • # 05 Eki 2019 16:22:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam halk eğitim modülünde 30.06.2019 tarihinden önce tazoftan belge alanlar kurs açabilir yazıyor, bu durumda bu tarihten sonra alınan belgeyle kurs açılabilir mı, teşekkür ederim şimdiden

Hocam modülde yazan bilgilendirmede parantez içinde yazan kısımda sizin söylediğiniz tarihten önce alınan belgelerin de geçerli olduğu yazar. Çünkü o tarihten önce belgelerde kursun adı farklıdır. Yazın yapılan güncellemeden dolayı isim değiştiği için 30 Hazirandan önce kursa katılıp belge alanların mağdur olmaması adına böyle bir açıklama yapılmıştır. Tazof artık derecelendirme yaptığı için yazın modül de güncellenince artık kurs adı da belgede akıl zeka oyunları öğreticiliği 1. derece olarak belirtilmekte. Yani tazoftan aldığınız belgeler bu tarih öncesi ve sonrası farketmeksizin kabul ediliyor. Umarım anlatabilmişimdir.

salihdayı

  • Üye
  • *
  • İleti: 25
  • Teşekkür 16
    • Çevrimdışı
  • # 05 Eki 2019 17:31:44
Kurs açan hocalarım Oyunları nasıl temin ediyorsunuz oyunlar baya pahalı halk eğitim kurs açalım diyor ben de bi sorayım dedim hem müdürü işbirliği var falan dedi ama

hakantopalpdr

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 05 Eki 2019 18:59:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam modülde yazan bilgilendirmede parantez içinde yazan kısımda sizin söylediğiniz tarihten önce alınan belgelerin de geçerli olduğu yazar. Çünkü o tarihten önce belgelerde kursun adı farklıdır. Yazın yapılan güncellemeden dolayı isim değiştiği için 30 Hazirandan önce kursa katılıp belge alanların mağdur olmaması adına böyle bir açıklama yapılmıştır. Tazof artık derecelendirme yaptığı için yazın modül de güncellenince artık kurs adı da belgede akıl zeka oyunları öğreticiliği 1. derece olarak belirtilmekte. Yani tazoftan aldığınız belgeler bu tarih öncesi ve sonrası farketmeksizin kabul ediliyor. Umarım anlatabilmişimdir.
çok açıklayıcı oldu hocam, başka arkadaşların da aklına takılıyordu, teşekkür ederim

sanalizasyon

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.160
  • Teşekkür 16689
    • Çevrimdışı
  • # 07 Eki 2019 14:58:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kurs açan hocalarım Oyunları nasıl temin ediyorsunuz oyunlar baya pahalı halk eğitim kurs açalım diyor ben de bi sorayım dedim hem müdürü işbirliği var falan dedi ama
halk eğitim sadece öğretmenin ücretini öder hocam
yani burda böyle
biz kurs açmak istediğimizde bize soruyorlar okulda zeka oyunları sınıfınız var mı diye

fatih+87

  • Üye
  • *
  • İleti: 21
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 07 Eki 2019 19:56:24
Arkadaşlar okul müdürü gerekli belge ve yeterli öğrenci varsa halk eğitim de zeka oyunlari kursu açabilir mi.

mazgirt1885

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 205
  • Teşekkür 116
    • Çevrimdışı
  • # 08 Eki 2019 12:40:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben de var hafta sonları 6 saat olarak tek gün plan yaptım
işinizi görürse gönderebilirim

Hafta sonu 8 saat lazım bana yıne de teşekkür ederim.

ahocam

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 66
  • Teşekkür 85
    • Çevrimdışı
  • # Dün, 21:39:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hafta sonu 8 saat lazım bana yıne de teşekkür ederim.
hala lazımsa bende var yarın atabilirim

ahocam

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 66
  • Teşekkür 85
    • Çevrimdışı
  • # Dün, 21:41:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar okul müdürü gerekli belge ve yeterli öğrenci varsa halk eğitim de zeka oyunlari kursu açabilir mi.
yer öğrenci ve gerekli belgeler varsa açabilirsiniz hocam

alialdali

  • Üye
  • *
  • İleti: 18
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # Dün, 21:53:12
Arkadaşlar cumartesi günü 4c sınıfına zeka oyunları kürsü yapıyorum 3 saat olarak.4b sınıfınada cumartesi 3 saat yapabilir miyim

serkankaraca

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 147
  • Teşekkür 59
    • Çevrimdışı
  • # Dün, 22:01:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar cumartesi günü 4c sınıfına zeka oyunları kürsü yapıyorum 3 saat olarak.4b sınıfınada cumartesi 3 saat yapabilir miyim
Hocam  hangi sınıftan olduğu önemli değil listende ismi varsa sıkıntı yok

 

Egitimhane.Com ©2006-2023