Egitimhane.com
Ana Sayfa Forum Dosyalar Haberler Okullar Test Çöz Okul Yardım
Serbest Kürsü Dernek Siteler Kitaplığımız Galeri Videolar Atama Rehberi
Yerel Forum İndir! Videolar İlkokuma Arama İletişim Tüm Linkler
 

Konu: 23 Nisan Rontları Ve Fon Müzikleri  (Okunma sayısı 545751 defa)

doganemin

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 9.497
  • Teşekkür: 57446
    • Çevrimdışı
  • #900 : 07 Nis 2012 20:01:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
slm arkadaşlar    [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]   videosundaki müziği bulamıyorum. yardımcı olursanız sevinirim
Merhaba öğretmenim,aşağıdan indirebilirsiniz.Saygılar sunarım.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

evrendurak

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 802
  • Teşekkür: 1087
    • Çevrimdışı
  • #901 : 08 Nis 2012 18:38:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba öğretmenim,aşağıdaki olur mu?Bendeki en hızlı olan bu.Saygılar sunarım.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

hocam teşekkür ederim. bu şarkıyı mp3 formatına nasıl çevirebilir yada nasıl indirebilirim. yardımcı olusanız sevinirim.

doganemin

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 9.497
  • Teşekkür: 57446
    • Çevrimdışı
  • #902 : 08 Nis 2012 18:56:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam teşekkür ederim. bu şarkıyı mp3 formatına nasıl çevirebilir yada nasıl indirebilirim. yardımcı olusanız sevinirim.
Ben de teşekkür ederim öğretmenim.Aşağıdan indirebilirsiniz,saygılar sunarım.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

baykubi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 225
  • Teşekkür: 3067
    • Çevrimdışı
  • #903 : 08 Nis 2012 20:25:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] bu komedi dans üçlüsü müzikleri varsa gönderebilirmisiniz

DONEBETUL

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 494
  • Teşekkür: 663
    • Çevrimdışı
  • #904 : 09 Nis 2012 13:44:41
elbiselerim (renkler) şarkısını arıyorum yardımcı olursanız sevinirim.....

turk85

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 327
  • Teşekkür: 410
    • Çevrimdışı
  • #905 : 09 Nis 2012 14:54:45
merhaba bir müziğin bir bölümünü birkaç defa ekleyerek o bölümünü uzatabilir miyiz. bunun için hangi programı kullanmalıyım? hayat bayram olsa şarkısının (eski versiyon) giriş bölümünü (sözler başlayana kadar olan kısmı)3 kez filan tekrar ettirip uzatmak istiyorum. Çok mu zor:S

ümmüoflaz

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Teşekkür: 0
    • Çevrimdışı
  • #906 : 09 Nis 2012 17:14:09
zeliha gaferoğlu 2010 23 nisan ront gösterisi müziklerini indiremiyorum ?

rdenizv

  • Üyeliği İptal Edildi
  • İleti: 2.494
  • Teşekkür: 1970
    • Çevrimdışı
  • #907 : 09 Nis 2012 19:05:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba bir müziğin bir bölümünü birkaç defa ekleyerek o bölümünü uzatabilir miyiz. bunun için hangi programı kullanmalıyım? hayat bayram olsa şarkısının (eski versiyon) giriş bölümünü (sözler başlayana kadar olan kısmı)3 kez filan tekrar ettirip uzatmak istiyorum. Çok mu zor:S

Mp3 cutter joiner ile kolayca yaparsınız.Basit ve kullanışlı bir program.

kardelen1616

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 172
  • Teşekkür: 614
    • Çevrimdışı
  • #908 : 09 Nis 2012 19:13:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar ben bu gösterideki müziği kullanmak istiyorum ama adını bilmediğim için indiremiyorum lütfen yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa bu müziğin adını yazabilir mi?

rdenizv

  • Üyeliği İptal Edildi
  • İleti: 2.494
  • Teşekkür: 1970
    • Çevrimdışı
  • #909 : 09 Nis 2012 19:24:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar ben bu gösterideki müziği kullanmak istiyorum ama adını bilmediğim için indiremiyorum lütfen yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa bu müziğin adını yazabilir mi?

Görevimiz Tehlike Film Muziği ile başlamış.Sonrasını bilmiyorum.

İsterseniz tamamını kullanıp başka bir muzik ekleyin:
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

kardelen1616

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 172
  • Teşekkür: 614
    • Çevrimdışı
  • #910 : 09 Nis 2012 19:44:43
ben sonrasındaki müziği arıyorum yine de teşekkürler

DONEBETUL

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 494
  • Teşekkür: 663
    • Çevrimdışı
  • #911 : 10 Nis 2012 16:44:50
elbiselerim (renkler) şarkısını arıyorum yardımcı olursanız sevinirim.....

damla_33

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 335
  • Teşekkür: 411
    • Çevrimdışı
  • #912 : 10 Nis 2012 16:47:45
şarkının bir kısmını kesmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilemiyorum

sevcansen

  • Üye
  • *
  • İleti: 25
  • Teşekkür: 4
    • Çevrimdışı
  • #913 : 10 Nis 2012 17:35:28
pırıl pırıl mavi gök aydın yüzlü çocuklar diye bir 23 nisan şarkısı vardı,   yada Türkiyemin dört yanı parçasının sözsüz müziği lazım yardımcı olursanız sevinirim

ssahin83

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 140
  • Teşekkür: 30
    • Çevrimdışı
  • #914 : 10 Nis 2012 22:10:31
mrb arkadaşlar elinde Gerali (hamçökelek) halkoyunu müziği olan var mı acaba


 

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss