Konu: Bilgisayardan Anlayan Arkadaşlar Yardım  (Okunma sayısı 5291937 defa)

losar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 209
  • Tesekkur 227
    • Çevrimdışı
  • # 17 Kas 2017 11:22:57
fiber mi arkadaşlar, tahta ile masaüstü birbirini görmüyor ikiside aynı sınıfta tahta kablosuz bağlı, masaüstü kablolu.Sınıfta tek tahta ve tek bilgisayar var

ogretmen0202

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.088
  • Tesekkur 461
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2017 13:48:10
s.a
belki daha önce tartışılmış ve sonuç alınmıştır, fakat şimdi ihtiyacım olduğu için bir sorum olacak:
Yardımcı olanlardan şimdiden Allah razı olsun:
Bir yazıcıyı ağ olmadan usb ile 2 bilgisayarda çalıştırmak mümkün mü?

murat yagli

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.320
  • Tesekkur 18890
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2017 14:22:14
Arkadaşlar okuldaki bilgisayarımda bir sıkıntı var.Bilgisayarı açıyorum hoşgeldiniz yazısından sonra bilgisayar kendini kapatıyor sonra kendi tekrar açılıyor ve ekran gelmeden kararırıyor kilitleniyor.Bilgisayarı açmam için 5defa falan fişten çekip tekrar tekrar fişi takıyorum.Yarım saat sonra aklı gelirse açılıyor:) cclenar yükledim temizledim virüs programı da var.virüs yok sıkıntı neden kaynaklı olabilir?

smyi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 803
  • Tesekkur 2183
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2017 14:53:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar okuldaki bilgisayarımda bir sıkıntı var.Bilgisayarı açıyorum hoşgeldiniz yazısından sonra bilgisayar kendini kapatıyor sonra kendi tekrar açılıyor ve ekran gelmeden kararırıyor kilitleniyor.Bilgisayarı açmam için 5defa falan fişten çekip tekrar tekrar fişi takıyorum.Yarım saat sonra aklı gelirse açılıyor:) cclenar yükledim temizledim virüs programı da var.virüs yok sıkıntı neden kaynaklı olabilir?
1.ihtimal: virüs olmasa bile windows zamanla göçebiliyor.
2. htimal: termal macunu kuruduğu için işlemci yeterince soğumuyor ve kendini kapatıyor.
3. ihtimal: anakartta ekran kartı ile iletişimi sağlayan kuzey köprüsü var. orada bir sıkıntı olunca ekran donup kalıyor.
çözüm:
1. format
2. termal macun sürmek
3. yeni bilgisayar almak.

temel_61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 757
  • Tesekkur 849
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2017 19:07:45
değerli arkadaşlar; eba ya özellikle okulda ebakod ile girmeyi nasıl sağlayabiliriz? ebakod tek kullanım için midir? maalesef bazı öğrenciler, öğretmenin mebbis bilgilerini elde etmeye çok meraklı.  teşekkür ederim .

antalyalicavit

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 477
  • Tesekkur 327
    • Çevrimiçi
  • # 18 Kas 2017 19:18:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar okuldaki bilgisayarımda bir sıkıntı var.Bilgisayarı açıyorum hoşgeldiniz yazısından sonra bilgisayar kendini kapatıyor sonra kendi tekrar açılıyor ve ekran gelmeden kararırıyor kilitleniyor.Bilgisayarı açmam için 5defa falan fişten çekip tekrar tekrar fişi takıyorum.Yarım saat sonra aklı gelirse açılıyor:) cclenar yükledim temizledim virüs programı da var.virüs yok sıkıntı neden kaynaklı olabilir?
Hocam ayni sorun bizim okulun exper bilgisayarlarinda da vardi. Kendim cozemedim. Tamire goturdum. Kasanin arkasinda elektrik kablosunun takili oldugu bolum var. Elektrik soketi mi diyorlar sarj soketi mi neyse. Onu komple degisrirdiler. 50 tl ye. Simdi bilgisayar masallah tek tusla hemen aciliyor. Hic bir sorun kalmadi. %99 sizin problem de aynisi. Degistirebilirseniz internetten alip kendiniz de degistirebilirsiniz.

volkansurmeli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 886
  • Tesekkur 5029
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2017 22:28:03
merhabalar bir videodan sesleri çıkarmak sadece görüntüyü almak için bir program yada bilindik bir yöntem var mı??

agresiwes

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 423
  • Tesekkur 678
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2017 22:40:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
s.a
belki daha önce tartışılmış ve sonuç alınmıştır, fakat şimdi ihtiyacım olduğu için bir sorum olacak:
Yardımcı olanlardan şimdiden Allah razı olsun:
Bir yazıcıyı ağ olmadan usb ile 2 bilgisayarda çalıştırmak mümkün mü?
Hocam USB coklayıcı alın,yazıcıyı iki bilgisayara da kurun,çalışır.

yunus-emre

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 463
  • Tesekkur 753
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2017 23:52:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ayni sorun bizim okulun exper bilgisayarlarinda da vardi. Kendim cozemedim. Tamire goturdum. Kasanin arkasinda elektrik kablosunun takili oldugu bolum var. Elektrik soketi mi diyorlar sarj soketi mi neyse. Onu komple degisrirdiler. 50 tl ye. Simdi bilgisayar masallah tek tusla hemen aciliyor. Hic bir sorun kalmadi. %99 sizin problem de aynisi. Degistirebilirseniz internetten alip kendiniz de degistirebilirsiniz.
Anladığım kadarıyla güç kaynağı (power) denilen bölüm değişmiş.

temel_61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 757
  • Tesekkur 849
    • Çevrimdışı
  • # 19 Kas 2017 15:10:04
değerli arkadaşlar " Hewlett-PackardHP Laser Jet 1018  aygıt sürücü yazılımı yüklemesi başarısız. ( yazıcı CD sini kurarken  ileri-ileri tıkladıktan sonra en son geri dönüyor.sürekli "geri" ye dönüyor,kurulum  tamamlanamıyor. ) yazılım sahtekarlığına maruz kalmış olabilirsiniz.
isteğe bağlı güncelleştirme teslimi çalışmıyor.  "  ifadeleri sürekli tekrarlanıyor. maalesef bilgisayarcı,orijinal olmayan windows 7  yükledi, 1 ay sonra sürekli güncelleme isteniyor, masa üstü tamamen siyaha bürünüyor,arka plan değişikliği sadece 10-15 dak.   geçerli-sonra tekrar siyah oluyor.   bilgisayarcıya götürmeden yazıcıyı başarıyla yükleyebilir miyiz?  bilgisayarcıya götürdüğümüzde orijinal windows 7 ve bizde var olan HP Laser Jet 1018   CD  sini yüklemesini mi isteyelim?????????????
bilgisayarcı,program  olarak  lj1018_1020_1022-HB-pnp  win64-tr.exe     yayımcı: Hewlett-Packard Company olan sabit sürücü yüklemişti yazıcı için. program ve yayımcı ile yazıcı çok uyumlu çalışmamıştı.neden uyumsuz sabit sürücü yükledi anlamadım?      bilgisi olan arkadaşların desteğine ihtiyacım  var. teşekkür ederim. saygılarımla.

gpekguzel

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 461
  • Tesekkur 619
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2017 01:41:21
arkadaşlar bilgisayarın dilini nasıl Türkçe yapabilirim?Okulda da internete girme sorunu yaşıyorum meb sertifikasını yuklemeli miyim?

gandalff34

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • Öğrenci Velisi
  • İleti: 21
  • Tesekkur 846
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2017 06:33:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar okuldaki bilgisayarımda bir sıkıntı var.Bilgisayarı açıyorum hoşgeldiniz yazısından sonra bilgisayar kendini kapatıyor sonra kendi tekrar açılıyor ve ekran gelmeden kararırıyor kilitleniyor.Bilgisayarı açmam için 5defa falan fişten çekip tekrar tekrar fişi takıyorum.Yarım saat sonra aklı gelirse açılıyor:) cclenar yükledim temizledim virüs programı da var.virüs yok sıkıntı neden kaynaklı olabilir?
işlemcin ısınıyor fan soğutma görevini yerine getiremiyor çünkü (masa üstü ise) aliminyum radyatör pislik içinde işlemcinin olduğu fanı ve radyatörü sök fanı temizle radyörü bi güzel yıka ve kurut yada hava kompresörü ile temizle

gandalff34

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • Öğrenci Velisi
  • İleti: 21
  • Tesekkur 846
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2017 06:36:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhabalar bir videodan sesleri çıkarmak sadece görüntüyü almak için bir program yada bilindik bir yöntem var mı??
ultra videosplit
sesi alırsın videoyu sessiz yapamazsın kodec görüntüye gömülüdür tabiki sessiz yapmanın yolu var uzun iş

gandalff34

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • Öğrenci Velisi
  • İleti: 21
  • Tesekkur 846
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2017 06:39:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
değerli arkadaşlar " Hewlett-PackardHP Laser Jet 1018  aygıt sürücü yazılımı yüklemesi başarısız. ( yazıcı CD sini kurarken  ileri-ileri tıkladıktan sonra en son geri dönüyor.sürekli "geri" ye dönüyor,kurulum  tamamlanamıyor. ) yazılım sahtekarlığına maruz kalmış olabilirsiniz.
isteğe bağlı güncelleştirme teslimi çalışmıyor.  "  ifadeleri sürekli tekrarlanıyor. maalesef bilgisayarcı,orijinal olmayan windows 7  yükledi, 1 ay sonra sürekli güncelleme isteniyor, masa üstü tamamen siyaha bürünüyor,arka plan değişikliği sadece 10-15 dak.   geçerli-sonra tekrar siyah oluyor.   bilgisayarcıya götürmeden yazıcıyı başarıyla yükleyebilir miyiz?  bilgisayarcıya götürdüğümüzde orijinal windows 7 ve bizde var olan HP Laser Jet 1018   CD  sini yüklemesini mi isteyelim?????????????
bilgisayarcı,program  olarak  lj1018_1020_1022-HB-pnp  win64-tr.exe     yayımcı: Hewlett-Packard Company olan sabit sürücü yüklemişti yazıcı için. program ve yayımcı ile yazıcı çok uyumlu çalışmamıştı.neden uyumsuz sabit sürücü yükledi anlamadım?      bilgisi olan arkadaşların desteğine ihtiyacım  var. teşekkür ederim. saygılarımla.
cmdden gömülü olduğun yerden  bi bakıver yani sil olmadı formatla

losar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 209
  • Tesekkur 227
    • Çevrimdışı
  • # 22 Kas 2017 11:40:17
bilgisayara bağlı paylaşıma açtığım yazıcım var, aynı ağa bağlı android telefondan yazıcıyla çıktı alabilir miyim ?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss