Konu: İlkokuma Yazma Günlüğü 2016-2017  (Okunma sayısı 677416 defa)

kenan7141

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 21
  • Tesekkur 96
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 22:06:05
hocam okulistik sitesine nasıl girdiniz ben mebbıs sıfremle gırıyorum ebaya yonlendırıyor.  :)

kaon55

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.071
  • Tesekkur 4645
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 22:08:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam okulistik sitesine nasıl girdiniz ben mebbıs sıfremle gırıyorum ebaya yonlendırıyor.  :)
Yukarıdaki mesajımda yazdığım gibi yapınca girersiniz.

özzzzz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.511
  • Tesekkur 11701
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 22:25:05
Evet ben de hem eba hem okulistik açtım

melihbera

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 46
  • Tesekkur 126
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 23:06:13
arkadaşlar tatil kitabı önerisi olan var mı?

dilek0127

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 474
  • Tesekkur 2054
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 23:26:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar tatil kitabı önerisi olan var mı?
Tatil kitabı aldırmayı düşünmüyorum.Elimde bir örnek kitap vardı.78 sayfa. :o Çocukların yerinde olsam gözüm korkar valla.
Ben kendim burdan alıntılarla düzenlemelerle her güne bir sayfa ön yüzü okuma anlama,arka yüzü matematik olacak şekilde düzenlemeyi düşünüyorum. ::) Çocuk her gün ne yapacağını,ne kadar yapacağını bilir.Öyle bulmacaydı,boyamaydı eklemeyeceğim,sayfa sayısı gözünü korkutmasın.
(Ya da bekleyip paylaşanlardan çok beğendiğim olursa hazıra da konabilirim. ;D İlgililere duyurulur.....) :D

melihbera

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 46
  • Tesekkur 126
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 23:34:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tatil kitabı aldırmayı düşünmüyorum.Elimde bir örnek kitap vardı.78 sayfa. :o Çocukların yerinde olsam gözüm korkar valla.
Ben kendim burdan alıntılarla düzenlemelerle her güne bir sayfa ön yüzü okuma anlama,arka yüzü matematik olacak şekilde düzenlemeyi düşünüyorum. ::) Çocuk her gün ne yapacağını,ne kadar yapacağını bilir.Öyle bulmacaydı,boyamaydı eklemeyeceğim,sayfa sayısı gözünü korkutmasın.
(Ya da bekleyip paylaşanlardan çok beğendiğim olursa hazıra da konabilirim. ;D İlgililere duyurulur.....) :D
Ben de fotokopi ile uğraşmak istemiyorum Hem de renkli resimli eğlenceli olsun istiyorumAma yayınevlerinin kendi sitelerinde bile içerikle ilgili bilgi yok Sadece kapak tanıtılmış

dilek0127

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 474
  • Tesekkur 2054
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 23:42:57
Ben de Çalışkan Arılar ın tatil kitabı örneği var.İnceledim.Fiyatı 5 ₺ Gayet iyi.Ama matematik çok yetersiz.78 sayfa.Yanında bir kaç hikaye kitabı,karne kabı,okuma belgesi falan vermiş.Karne kabıyla okuma belgesini hiç beğenmedim.Karne kabını kendim yapmaya başladım.Okuma belgesini de ben bastıracağım. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

kaon55

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.071
  • Tesekkur 4645
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 23:45:20
Aşağıdaki linkte 1.sınıf tatil kitabını pdf olarak görebilir ve indirebilirsiniz.
Elit kitap sitesinde bulunan Yarı yıl EĞLENCE PARKI fiyatı 3.50 Tl imiş.
El yazılı metinler önceki harflerle yazılmış bilginiz olsun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

pelinBAS05

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.652
  • Tesekkur 3497
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2017 23:56:08
Arkadaşlar bugün JJJJjjj ile alfabemizi tamamladık.Artık hergün ne yapacağımı planlamam zor olacak.Harfleri bitirenler neler yapıyorsunuz?

dilek0127

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 474
  • Tesekkur 2054
    • Çevrimdışı
  • # 12 Oca 2017 00:06:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bugün JJJJjjj ile alfabemizi tamamladık.Artık hergün ne yapacağımı planlamam zor olacak.Harfleri bitirenler neler yapıyorsunuz?

Hayat bilgisi dersinde artık onlar okuyor ve konu üzerinde konuşuyoruz.
Türkçe de harflerin yine de bir tekrarı ve kısa bir dikte çalışması. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenimin kısa okuma anlama metinleriyle soruları cevaplama.Matematik de değişen bir şey yok.

pelinBAS05

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.652
  • Tesekkur 3497
    • Çevrimdışı
  • # 12 Oca 2017 00:14:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Hayat bilgisi dersinde artık onlar okuyor ve konu üzerinde konuşuyoruz.
Türkçe de harflerin yine de bir tekrarı ve kısa bir dikte çalışması. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenimin kısa okuma anlama metinleriyle soruları cevaplama.Matematik de değişen bir şey yok.
Teşekkürler hocam ,bende öyle düşümüştüm.Bugün okumayı öğrendim metnini okuyup yazmıştıK.Yarında başka bir okumayı öğrendim metni okuma yazma yapıp ,alfabemizi yazdırmayı düşünüyorum.Benim öğrencilerin yazıları anormal derecede kötü  maalesef .Bu hafta harlerin yazımını ödülle tekrar yaptırayım diyorum ,inşallah faydası olur.
Matematiktende çıkarma işlemine başlarız.

flawless62

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
  • Tesekkur 10
    • Çevrimdışı
  • # 12 Oca 2017 00:23:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkürler hocam ,bende öyle düşümüştüm.Bugün okumayı öğrendim metnini okuyup yazmıştıK.Yarında başka bir okumayı öğrendim metni okuma yazma yapıp ,alfabemizi yazdırmayı düşünüyorum.Benim öğrencilerin yazıları anormal derecede kötü  maalesef .Bu hafta harlerin yazımını ödülle tekrar yaptırayım diyorum ,inşallah faydası olur.
Matematiktende çıkarma işlemine başlarız.
Hocam türkçe kitabina ne zaman baslamayi dusunuyorsunuz birde matematikte hangi konuları işlediniz

gür40

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 20
  • Tesekkur 44
    • Çevrimdışı
  • # 12 Oca 2017 00:27:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bilmedikleri metinden okuma yaptırıyorum. 62-46-43-35-35-34-31-28-28-27-23-23-22-19-18-13-11-8-5   ortalama 27 civarı. Sizce nasıl.  Okuma ortalaması bu dönemlerde kaç olmalı. Kimi yerde çok yüksek rakamlardan bahsediliyor. Fikrinizi alabilir miyim. Teşekkürler.
Öğretmenim yeni verilen metin için kelime sayıları normal;ancak okumada kullanılan metini oluşturan sözcüklerin yapısı bu sayıyı belirlemede önemli etkendir.Bir önceki metinde 70 kelime okuyan bir öğrenci değişen başka metinde kelime yapısından 50 kelimeye düşebilir.Ben okuma yarışının faydasına inanmadığımdan okuma sayısını gösterir bir listem olmadı.Önemli olan anlayarak severek okuma. 

dilek0127

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 474
  • Tesekkur 2054
    • Çevrimdışı
  • # 12 Oca 2017 00:31:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam türkçe kitabina ne zaman baslamayi dusunuyorsunuz birde matematikte hangi konuları işlediniz
Ben ikinci dönem başlayacağım.Matematikten yarın çıkarmaya geçeceğim.

pelinBAS05

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.652
  • Tesekkur 3497
    • Çevrimdışı
  • # 12 Oca 2017 00:36:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam türkçe kitabina ne zaman baslamayi dusunuyorsunuz birde matematikte hangi konuları işlediniz
Hocam Türkçe kitabına yarın bir başlangıç yaparız .Artık fasiküller bittiği için en az 3 ders kazandık .ilk ders okuma metni okuma yazma ,2.ders alfabenin yazımı ,
3.ders beslenme ve serbest etkinlik
4.dersTURKÇE KİTABI bir denicem ,
5.ders matematik ,çıkarma işlemindeyiz
6.hızlı okuma metni okuma çalışmaları diye düşünüyorum .

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss