Öğretmenlere Rotasyon Şoku

Çevrimdışı neydim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.427
  • 6.652
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.427
  • 6.652
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 20 Nis 2012 20:57:06
 Bugün çok sinirlendim.İyi oluyor öğretmenlere kendi içinde birlik beraberlik içinde olamayan tek meslek hangisi öğretmenler .Memurlar içinde en şahsiyetsiz olan meslek gurubu.Bu gün adamlar diyor ki banane ben norm fazlası olmuyorum.Bende olmuyorum ama olan onca arkadaşım ne olacak,gelecek sene şişirilmiş sınıflarda 60 ,72 'lık okutan arkadaşlarıma ne olacak.Sevdiği halde artık bu meslekten nefret etmiş arkadaşlarıma ne olacak.Geleceğimiz olan çocuklara ne olacak .Bırakın artık rotasyonsa rotasyon ne gerek var öğretmenleri germeye .Toplum tarafından artık aşağılanmış bir meslek olarak görülüyoruz. Benim sitemlerim salla başı al maaşı yapanlara .Bana değmeyen yılan bin yaşasın diyenlere .Ama O yılan bir gün öyle bir yerden değerki kendisi dahil hiç kimse çıkaramaz.Bu söylediklerim yeni sistemi coşku içinde öğretmeniyle,velisiyle ,öğrencisiyle karşıladık diyenlere.

Çevrimdışı ismail_gökçe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.333
  • 4.838
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.333
  • 4.838
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 20 Nis 2012 21:07:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rotasyon olması taraftarıyım. 19-20 yıldır aynı okulda çalışan öğretmenler var tabiri caizse okulda kendini kral zannediyor. Yalnız bunu il yada ilçe değişikliği olarak değil okul olarak yapsınlar.Çünkü herkesin bir düzeni var insanların düzeninin bozmak çeşitli sorunlara yol açabilir.

Katılıyorum öğretmenim. İl değişikliği değil belediye sınırları içinde olması olailir.

Çevrimdışı passion

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.181
  • 1.876
  • Türk Dili ve Ed.
  • 1.181
  • 1.876
  • Türk Dili ve Ed.
# 20 Nis 2012 21:09:09
Bu rotasyon olacaksa eğer il içinde mi ildışına mı olacak arkadaşlar?

Çevrimdışı a.badem

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.477
  • 19.404
  • Okul Müdürü
  • 8.477
  • 19.404
  • Okul Müdürü
# 20 Nis 2012 21:22:00
2010 yılında bütün öğretmenler için zorunlu hizmet muafiyeti gelmişti.
rotasyonun olacağını sanmıyorum.

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.623
  • 29.450
  • 6.623
  • 29.450
# 21 Nis 2012 09:04:57
Rotasyon Kabul Edilebilir bir proje olabilir ancaaaak;
Önce Adaletli olmak lazım, HİÇ KÖY OKULU GÖRMEMİŞ, HİÇ DOĞU GÖRMEMİŞ öğretmenleri, 2010 yılında kimleri ödüllendirmek amacıyla olduğu bilinmeyen getirdiğin zorunlu hizmet affından kurtardıklarını önce bir doğuya gönder o zaman,
Ben 8 yılda bir okul değiştiririm. A okulu olmazda B okulu olur. evime yarım saat degilde 2 saat olur belki ama MEB yukarda söylediğimi ASLA yapamaz....

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.623
  • 29.450
  • 6.623
  • 29.450
# 21 Nis 2012 09:08:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2010 yılında bütün öğretmenler için zorunlu hizmet muafiyeti gelmişti.
rotasyonun olacağını sanmıyorum.
Hocam bahsi geçen, zorunlu hizmet muafiyeti değil. Oradaki durum zorunlu hizmetini yapmayanlar için mecburi hizmet rotasyonu idi. Şu durumda öngörülen Okulunda 8 yıl çalışan bir öğretmen,il içerisinde başka bir okula tayin istemek zorunda bırakılacak.

Çevrimdışı eray1974

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 861
  • 6.922
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 861
  • 6.922
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 21 Nis 2012 09:20:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam bahsi geçen, zorunlu hizmet muafiyeti değil. Oradaki durum zorunlu hizmetini yapmayanlar için mecburi hizmet rotasyonu idi. Şu durumda öngörülen Okulunda 8 yıl çalışan bir öğretmen,il içerisinde başka bir okula tayin istemek zorunda bırakılacak.

Doğru,ancak 400-450 hizmet puanı olan ve en rantlı okullarda görev yapanlar,yine başka bir rantı yüksek okula gidecekler,puanı az olan genç öğretmenlerimiz ise en gariban okullarda yine çile çekecekler.
Burdan adaletli bir düzenleme çıkmaz.

Çevrimdışı KırımKongo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 148
  • 121
  • 148
  • 121
# 21 Nis 2012 09:29:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Doğru,ancak 400-450 hizmet puanı olan ve en rantlı okullarda görev yapanlar,yine başka bir rantı yüksek okula gidecekler,puanı az olan genç öğretmenlerimiz ise en gariban okullarda yine çile çekecekler.
Burdan adaletli bir düzenleme çıkmaz.

Rantlı okul derken :) 

Yani bu yağlı okullar veya idarenin döner sermayesini öğretmenler ile paylaştığı okullar da mı var :)

Çevrimdışı ertugdogan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.608
  • 12.141
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 7.608
  • 12.141
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 21 Nis 2012 09:41:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Doğru,ancak 400-450 hizmet puanı olan ve en rantlı okullarda görev yapanlar,yine başka bir rantı yüksek okula gidecekler,puanı az olan genç öğretmenlerimiz ise en gariban okullarda yine çile çekecekler.
Burdan adaletli bir düzenleme çıkmaz.
Gerçekten çok doğru bir tespit,çok tayin olan bir öğretmen olarak bunu bilen bir öğretmenim,okulun birnde inanılmaz imkansızlıklar varken bir başka okula geldiğimde veli ve öğrenci çevre profili iyi olunca inanın öğretmenlik yapmaya ne var dediğim zamanlar oldu,size hertürlü materyalı sağlayan velilerden tutunda kendini bilen öğrencilerin olduğu bir okul inanılmaz öğretmeni rahatlatıyor,ama birde önceki yerlere bakıyorsunuz birtane kaynak kitap bile bulamıyorsunuz,
puanı yüksek olan istediği okulda istediği kadar kalıyor çünkü rahat ama o okula gelmek puanı düşük öğretmenler için gerçekten hayallllll,
çok selamlar

Çevrimdışı eray1974

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 861
  • 6.922
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 861
  • 6.922
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 21 Nis 2012 09:42:47
1000-1500 arası etüd ücreti ve bir o kadar özel dersler ,eğitimli,kaliteli ve ekonomik durumu yüksek veli profili ve her şey


Böyle bir okulda çalışan bir öğretmenin,2-3 özel öğrencisi de varsa aylık geliri 5000-6000 lira...Biz ise 150-250 lira arası ek ödeme alacağız diye kendimizi parçalıyoruz.

Çevrimdışı taylantaylan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.326
  • 16.019
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.326
  • 16.019
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 21 Nis 2012 10:00:54
rotasyon aslında çok şey değiştirmiyor puanı yüksek olan mevcut okulu düzeyinde başka bir okula gider. puanı düşük olan ise mevcut okulu düzeyinde olan yada ondan daha kötü imkanları olan okullara gider. rotasyon mantığını idarecilere uygularken yönetim körlüğünü neden olarak göstermişlerdi. öğretmenler bulundukları okulda yönetici değil ki bunun unutulmaması gerkiyor. ayrıca sınıf öğretmenlerinin sınıflarını bırakıp başka okula gitmeye zorlanması çok yanlış. gelecek yıl ne olacağını bilmediğimiz için zaten motivasyonumuz düştü. bir de bu konu çıkarsa okullar işlemez hale gelir.

Çevrimdışı KırımKongo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 148
  • 121
  • 148
  • 121
# 21 Nis 2012 10:02:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar okuduğum bir yazıyı sizlerle paylaşmak istedim...

Öğretmenlere Rotasyon ŞokuHafta sonunu çeşitli üniversitelerde görev yapan akademisyen arkadaşlarımla geçirdim. Yaptığımız sohbetlerde eğitim sistemimizi ve eğitimcilerimizi ilgilendiren konular üzerinde durduk. Akademisyen arkadaşlardan duyduklarımı; adları anılmak istenmeyen, kendi bakanları tarafından dahi hor görülüp küçük düşürülmeye çalışılan, maddi sorunlarla boğuşarak günlerini geçirmesi istenen cefakâr öğretmenlerimizle paylaşma gereği duydum.

Kamuoyuna yansımasa da ülkemizde “Eğitim Fakülteleri Dekanları Konseyi” adı altında bir grup oluşturulmuştur. Adındanda anlaşıldığı üzere bu grup ülkemizdeki üniversitelerin Eğitim Fakültelerinin dekanlarının oluşturduğu bir gruptur. EFDEK’in aldığı kararlar tavsiye niteliğinde olmakla beraber Milli Eğitim Bakanı’nın da katılımı ve kararların bazılarına verdiği destekle eğitim sistemimiz ve eğitim geleceğimiz açısından çok önemlidir. Bu kararları ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak gerekirse:

1) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin staj için gittikleri okullardaki öğretmenlere okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması dersleri için ödenen ek dersler kaldırılacak, öğretmenler bu öğrencilerin danışmanı olacak ve bu öğrencilerin başarısı öğretmenlerin yükselmesinde değerlendirmeye alınacaktır.
            
Yorum: Karar öğretmenlerin tamamen aleyhinedir.2002 yılında bir polisin yaklaşık olarak 2 kat maaşını alan öğretmenler bugün 1530 TL gibi komik rakamlara mahkûm edilmiş bir polisten 1500 TL az maaş alır hale getirilmiştir. Bu kararla öğretmenlerin cebine girecek 7 TL yede göz dikildiği görülmektedir. Öğretmen zammını alamayan sendikalar, vermek istemeyen yetkililer bir gecede subaylara zam yapabilmektedir, kamuoyu yaşanan bu kadar olumsuzluğa rağmen öğretmenlerin meslek gücünü kullanmamalarını yadırgamaktadır. Öğretmenlerimizin yükselmesi diye bir durumun söz konusu olmadığını(siyasi destekler hariç) 3 yaşındaki çocuklar bile bilmektedir ve kanunda yer almasına rağmen Uzman Öğretmenlik ve Başöğretmenlik sınavını dahi gerçekleştiremeyen bir Milli Eğitim Bakanlığı varken öneri çok komiktir.

2) Öğretmenlerin iki aylık yaz tatili kaldırılacaktır. Bu sürede öğretmenler Eğitim Fakültelerinde eğitime alınacak ve sınava tabi tutulacaktır. Eğitim Fakültesi bulunmayan illerde ise uzaktan eğitim ile online olarak eğitim verilecektir. Yapılan sınavların sonuçları kariyer yükselmesinde değerlendirilecektir. Kariyer basamağı üçten beşe çıkarılacaktır.
Yorum: Karar öğretmenleri küçük düşürmektedir. Eğitim Fakültelerinde öğretmenler eğitime alınacak ve bu eğitim sonunda sınav yapılacaktır. Bu resmen yeterlilik sınavı anlamı taşımaktadır. Türkiye’de hangi memur kesimi bu tür bir sınava tabi tutulmaktadır? Yeterli bulunmayan öğretmenin bir yıl eğitime alınacağını varsayarsak tüm köy öğretmenlerinin yetersiz(?) olacağına emin olabilirsiniz. Köye gidip çalışmaktansa Eğitim Fakültelerinde eğitim görmeyi birçok öğretmen isteyecektir. Uzman Öğretmenlik ve Başöğretmenlik sınavını 2006 yılından sonra gerçekleştir(e)meyen Milli Eğitim Bakanlığı bu utancı yeterlilik sınavıyla kapatabileceğini düşünmekteyse yanılmaktadır. Bakanlık ve sendikaların derhal Uzman Öğretmenlik ve Başöğretmenlik sınavının gerçekleştirilmesi için çalışma yapmaları gerekmektedir.

3) Öğretmenlere 10 yılda bir il dışı rotasyonu getirilecektir.
          
Yorum: 1530 TL maaşla hangi öğretmen yerinden yurdundan edilecektir? Bugün Ankara’dan Şırnak’a ya da Balıkesir’e gitmek arasında öğretmen açısından bir fark olmayacak, gitmek zorunda kalan öğretmenin ise eğitime zerre kadar faydası olmayacaktır. Bu durumda mesleğinden ayrılmak zorunda kalan binlerce öğretmen olacaktır bunların yerinede kamuoyunun gündeminde sıkça yer alan atanamayan öğretmenler atanarak kamuoyunun baskısı bir nebze azaltılmaya çalışılacaktır.
İster imam hatip ister balıkçılık bölümü açılsın hiçbirine karşı değiliz tersine öğrencinin istediği eğitimi almasından yanayız fakat 4+4+4 sistemine karşıyız bu sistemle eğitimin özelleştirilmesinin yolu açılacaktır ki kamuoyunda özel okullara öğrenci başına 1500 TL verileceği konuşulmaktadır. Resmi okullara öğrenci başına ayda 3 TL vermeyen sistemin özel okullara 1500 TL vermesinin başka anlamı bulunmamaktadır. Ayrıca 4+4+4 yerine 5+3 şeklinde kesintili zorunlu eğitim uygulamasının daha yerinde olacağını düşünmekteyiz birçok AB üyesi devlette zorunlu eğitim süresi 8 yıldır.4+4+4 sistemi lise mezunu okuma yazma bilmeyen vatandaşlar oluşturacak, okumak isteyen başarılı öğrencilere de zarar verecektir.

4) Eğitim Fakültelerinin gece öğretimleri kapatılacaktır.
            
Yorum: Atanamayan binlerce öğretmen adayı düşünüldüğünde kararın yerinde olduğu görülmektedir. Fakat özellikle Anadolu’daki üniversitelerimiz gece öğretiminden elde edilen gelirle üniversitelerin giderini karşılamaktadır. Devlet üniversitelere maddi kaynak ayırmazsa üniversiteler ilköğretim ve liselerin durumuna düşecek; kırılan camlarını değiştiremeyen, bozulan musluğunu tamir ettiremeyen kurumlara dönüşeceklerdir. Üniversitelere ödenek gönderilmemesi durumunda kamuoyu Eğitim Fakültesi Okul Aile Birliği v.b. gibi kavramlarla muhatap olacak; velilerden, esnaftan,vatandaştan para toplamak için yalvaran akademisyenler oluşacaktır. Bağış aldı diye ceza alan rektörlerde olabilir(MEB’de olduğu gibi…). Üniversite açmak değil onları geliştirmek ve yaşatmak asıl meseledir.

5) Bundan sonra Eğitim Fakülteleri haricindeki mezunlara formasyon verilmeyecek, öğretmen olarak sadece Eğitim Fakültesi mezunları atanacaktır.
          
Yorum: Geç kalınmış bir karardır. Nasıl ki Tıp doktoru Tıp Fakültesinden mezun oluyorsa öğretmenlerin yetiştiği kurumda Eğitim Fakülteleridir. Hariç fakültelerden mezun olanların öğretmen yapılması eğitimdeki kaliteyi bozduğu gibi meslek birliğine de zarar vermiş öğretmenlik mesleğinin saygınlığının azalmasına sebep olmuştur.

6) Eğitim Fakültelerinin yöneticileri eğitimcilerden oluşacaktır.
            
Yorum: Karar yerindedir ve Milli Eğitim Bakanlığında ki yönetici kadrosu içinde geçerli olmalıdır.


Daha önceki yazılarımızda öğretmenlik mesleğinin bitirilmeye çalışıldığını defaatle yazmıştık hafta sonu sohbetimizle anladık ki bitirmeye çalışanlar başarılı olmuş…



Manas Kağan


Öncelikle şu yazı öğretmenleri küçük düşürmekten onlara olumsuzlukları biri bin yaparak göstermekten başka bir şey değil diye düşünüyorum... Ortada adı sanı duyulmayan bir grubun veya bir topluluğun almış olduğu sözde kararları yorumlamak zaten yanlış bir şey olduğu gibi bunları da tamamen öğretmenlere olumsuz olarak yansıtılmak için yazılması ayrı bir çelişki...

Şöyle bir incelemek istiyorum, yanlışım varsa düzeltin...

1) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin staj için gittikleri okullardaki öğretmenlere okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması dersleri için ödenen ek dersler kaldırılacak, öğretmenler bu öğrencilerin danışmanı olacak ve bu öğrencilerin başarısı öğretmenlerin yükselmesinde değerlendirmeye alınacaktır.

--- Eğer staj sisteminin bu şekilde ilerlemesi halinde bu sözde kararı doğru buluyorum...! Nitekim kimse kendini kandırmasın çoğu öğretmenimiz sınıfa gelen staj öğrencilerini rahat ders anlatamıyorum diye dışarı gönderiyor... Haliyle bu da öğrencinin işine geliyor. İş bu şekilde denetimsiz bir şekilde devam edecekse mantıklı... Ancak bunun kaldırılması yerine DENETİM in artırılması daha mantıklı olur diye düşünüyorum.  Tüm bunları geçtim EĞİTİM ADINA KARAR ALAN ANCAK RESMİ OLMAYAN BİR KURUM ÖĞRETMENİN 1 GÜNLÜK EK DERSİNİ DÜŞÜNMEZ...!

----- Yazarın yorumıuna Yorum :  polislikten başlanmış, subaydan çıkılmış kararın doğruluğu ve yanlışılığı hakkında düşünce belirtilmemiştir...

2) Öğretmenlerin iki aylık yaz tatili kaldırılacaktır. Bu sürede öğretmenler Eğitim Fakültelerinde eğitime alınacak ve sınava tabi tutulacaktır. Eğitim Fakültesi bulunmayan illerde ise uzaktan eğitim ile online olarak eğitim verilecektir. Yapılan sınavların sonuçları kariyer yükselmesinde değerlendirilecektir. Kariyer basamağı üçten beşe çıkarılacaktır.

--- Hizmet için eğitimi -- Gerekli olduğu halde-- kim neden istemez anlamış değilim ?  Bugün Kursiyer.net ten kaç öğretmenimizin haberi var ?  Veya öğretmenin eli ayağı olan Office programlarını tam manasıyla kullanabilme oranı kaçtır acaba ?  Çağ sürekli değişiyor... Sevgili genç öğretmenlerim unutmayın yarın bir gün sizlerde 30 Yıllık öğretmen olacaksınız... O zaman arkanızdan gelen nesil sizin de güncellenmenizi isteyecek... Durum bu haldeyken eğitimden korkmanın ne manası var ? Özellikle şu son 12 yılda ortaya çıkan değişiklikler Öğretmenlik mesleği devame ederken eğitimin gerekliliğini zorunlu kılmıştır... Sınav yapılması tamamen yeterlilik değil değerlendirme olarak olacağını düşünüyorum...

------Yazarın yorumuna yorum : Yazar uzman öğretmenlikten baş öğretmenlikten bahsetmiş... Ve ayrıca bu sistemin kariyer basamaklarında kullanılacağını söylemiş... Yapılamayan bir sistemin yerine başka bir sistem geliyor... Ancak yazar eski beğenmediği sistemi tekrar istiyor-- Yapılamayan sistemi geri istemek ne kadar mantıklı ne derece doğru anlamış değilim ?  - Elbette o zaman ki yapılan haksızlıklar giderilmeli ancak Yazar burada tamamen bağcıyı dövmek için çıkmış...

3) Öğretmenlere 10 yılda bir il dışı rotasyonu getirilecektir.

--Öğretmene il dışı rotasyonun getirilmesi düşüncesini hangi mantık düşünebilir ki :) Evet bu sözde GRUP düşünebilir ancak... Yada bu sözde grub düşünmüş gibi yapıp buraya yazabilir ancak... Bakın rotasyon dediğiniz olay zorunlu yer değiştirmedir... Hemde İL DIŞI... İl içi rotasyon oldukça mantıklı... İl MEM lerde kolayca bu hallolur... Ancak Siz senede 50 bin, 60 bin öğretmeni rotasyona tabi tutamazsınız:) Buna ne güç yeter ne de para ? Devletin içinde olmayan , en azından istatiski bilgilere sahip olmayan kişilerin bu safsataları ortaya atmasında ellerine ne geçer bilemiyorum . Ancak bu konuda il içi rotasyon bir nebze düşünülebilir ... O da şartlar uyarsa... Çünkü öğretmeni rotasyona koymanın hiç bir manası yoktur... Çünkü zaten elindeki malzeme sürekli rotastona uğramaktadır...! Böyle bir durumun MEB tarafından düşünülmediği de defalarca açıklandı ancak sanırım anlamak istemeyen çok...

-------Yazarın Yorumuna  Yorum :)... Bu başlık atında özel okullardan 4+4+4 ten bahsetmiş... Buradaki çelişki şudur ki, 5+3 sisteminin çoğu yabancı ülkelerde olduğundan bahsetmiş ancak, Özel Okul sisteminin yabancı ülkelerdeki varlığından hiç bahsetmemiş!:) .... Geri kalan yorum sizin :)

4) Eğitim Fakültelerinin gece öğretimleri kapatılacaktır.

Ne kadar güzel bir uygulama... Piyasada ki eğitim fakültsi mezunlarından şikayet ettiğimiz halde buna karşı çıkmak saçmalık olur... Hele hele buna üniversitelerin gelirlerinin kısılacağı endişesiyle karşı çıkmak  öküz altında buzağı aramaya benzer...
Bunun için lütfen meclis tutanaklarını inceleyin ve hangi üniversitenin ne kadar ücret aldığını bir görün... Çoğu üniversiteye ayrılan ödenek uygun ortam koşulu sağlanamadığı için üniversiteye bile aynı sene içerisinde verilemiyor... Bİr sonraki senenin ödenek kısmına aktarım yapılıyor... !

Eğer üniversitenize temizlikte veya verilen hizmette bir sıkıntınız varsa sizin idari problemleriniz var demektir...


5) Bundan sonra Eğitim Fakülteleri haricindeki mezunlara formasyon verilmeyecek, öğretmen olarak sadece Eğitim Fakültesi mezunları atanacaktır.


-Gayet yerinde bir öneri... Olması gerekende bu. Bunda konuşacak fazla bir şey yok...

6) Eğitim Fakültelerinin yöneticileri eğitimcilerden oluşacaktır.

Eğitimcilerden olsun fakat , kalifeye olmayanlardan olunca bunun pek bir hükmü yok... Eğitim fakültelerinin yöneticileri nitekim fazla bir öğretmen veya eğitimci niteliği taşımıyor... Ancak işin içerisinde olması yerinde olur ...


Saygılarımla Khan...

Çevrimdışı KırımKongo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 148
  • 121
  • 148
  • 121
# 21 Nis 2012 10:05:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Diyelim ki ben bu mesleği rotasyon olmadığı için seçtim(il dışı)..Şimdi çıkıp dahadi seni yolluyoruz diyemezsiniz.Eşiniz askerliği seçerken zaten iller arası gezeceğini biliyordu ona göre tercih etti o mesleği.Ama dersiniz ki 2012'nin Ağustos2undan itibaren başlayacak öğretmenler rotasyona tabi tutulur dersiniz millet de ona göre seçer..

Siz bir öğretmenseniz siz bir DEVLET MEMURUSUNUZ... 

DEVLETİN VERDİĞİ GÖREVİ ANAYASAL ÇERÇEVEDE YAPMAKLA YÜKÜMLÜSÜNÜZ!!!

Devlet size ANAYASAL ÇERÇEVEDE  herşeyi söyleyebilir .!!!

Eğer siz bu şekilde düşünebiliyorsanız tabi olduğunuz KANUNU okuyunz...!

Çevrimdışı ezpinktufloyd

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 291
  • 545
  • Müdür Yetkili
  • 291
  • 545
  • Müdür Yetkili
# 21 Nis 2012 10:17:39
rotasyon elbette gerekli ama belediye sınırları dışına taşarsa tam bir zulüm olur,öğretmenler perişan olur

Çevrimdışı maşaf32

  • Uzman Üye
  • *****
  • 622
  • 3.040
  • Müdür Yardımcısı
  • 622
  • 3.040
  • Müdür Yardımcısı
# 21 Nis 2012 10:29:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1000-1500 arası etüd ücreti ve bir o kadar özel dersler ,eğitimli,kaliteli ve ekonomik durumu yüksek veli profili ve her şey Böyle bir okulda çalışan bir öğretmenin,2-3 özel öğrencisi de varsa aylık geliri 5000-6000 lira...Biz ise 150-250 lira arası ek ödeme alacağız diye kendimizi parçalıyoruz.

hocam bu anlattığınız nerede var? ben de merkezdeyim ama böyle bir imkana sahip öğretmeni hiç duymadım,görmedim.....

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK