Konu: 1-2-3. Sınıf Performans Ödevi Örnekleri  (Okunma sayısı 634459 defa)

armeze

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 158
  • Teşekkür 62
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2007 18:40:05
hocam  ödev verirken öğrenci seviyeleri  ve mevcut bilgiye erişebilirlik sevisine göre ödev veriliyo.çünkü burda amaç öğrencinin durumunu yani notunu yükseltmesi için bir fırsat daha vermekten başka birşey değil bence

hulyaca

  • Üye
  • *
  • İleti: 9
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2007 17:07:55
çok teşekkür ederim hocam bilgilerinizi ve emeğinizi paylaştığınız için ;D

pinkle

  • Yeni Üye
  • İleti: 4
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2007 10:08:57
Benim 1. sınıfa giden kızım var ve ödevler konusunda çok zorlanıyoruz.Performans ödevi 1. sınıflar için zor oluyor.Öğretmenler bırakın kendileri yapsın diyor.Okumanın başlangıcındaki çocuklar için bence bu biraz zor.mesele gölge öğretmenin verdiği örnek performansları hiçbir 1. sınıf öğrencisi yardımsız yapamaz.Öğretmen arkadaşlar lütfen çocukları okula yeni başlarken okuldan bıktırmayın.bence performans ödevinin 4. ve 5. sınıflar için verilmesi daha uygun olur.Bu konudaki yönetmelikleri bilemiyorum tabi ...Ama bu verilen ödevleri emin olun ki öğrencilere değil velilere veriyorsunuz.:)

pinkle

  • Yeni Üye
  • İleti: 4
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2007 10:21:58
Lise dönemlerimde nefret ettiğim dönem ödevi sorunu ilköğretime uygulanır olmuş.Performans ödevi adı altında.Dönem ödevi hiç olmazsa 1 sefer yapılıyordu ama yinede bir sorundu bütün öğrenciler için. Şu an uygulanan yöntemde çocukları ders çalışmaktan uzaklaştırıyor.Çevremde gördüğüm tüm çocukların ödevlerini anneleri babaları yapıyor.Çocuklara hiçbir faydası olmayan bu performans olayından vazgeçilmesi veya bu ödevlerin  azamiye indirilmesi bence daha uygun olacaktır.

sedanurb

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 147
  • Teşekkür 417
    • Çevrimdışı
  • # 13 Kas 2007 19:10:43
performans görevleri öğretmen rehberliğinde olacak , yani sınıfta öğretmenle birlikte yapılacak   

cirkin

  • Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 16 Kas 2007 20:13:33
Emek veren tüm öğretmenlerime teşekkür ederim.

aliye6

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 408
  • Teşekkür 157
    • Çevrimdışı
  • # 16 Kas 2007 21:08:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Siziz Milli Eğitim Bakanı yapsak diyorum hocam.İşler daha kolay olurdu gibime geliyor. :D

hocam bu cevabınızı yeni okudum ve çok güldüm.Saolun.Beni milli eğitim bakanlığına layık gödüyseniz ne mutlu.Zaten problemde burda değil mi?milli eğitim bakanımız öğretmenlerin yaşadığı ortamları,çalıştığı koşulları bizler gibi yaşayarak görseydi bizim işimiz daha kolay olurdu.

demiralp3

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 17 Kas 2007 13:50:24
arkadaşlar burada ben örnek olarak öğretmenlerin kendilerine hazırlamış oldukları prıgramları gördüm ama öğrenciler için herhangi bir örnekle karşılaşmadım yada ben bulamadım eğer öyle bir örnek varsa özellikle 2. sınıflar için tüm dersler matematik, türkçe, beden, müzik, hayat bilgisi nasıl bulabilirim. Ayrıca alp.567@hotmail.com adresime gönderen olursa minnettar kalırım. Şimdiden herkese teşekkürler ve iyi çalışmalar.

tunadilek

  • Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Teşekkür 11
    • Çevrimdışı
  • # 17 Kas 2007 15:15:07
Bu ayın başında rehberlik amacıyla okulumuza gelen müfettişler de bize performans ödevlerini öğrencinin sınıfta öğretmen rehberliğinde yapacaklarını, evde öğrenci yerine  ( duyarlı olan tabii ) velilerin çalıştığını bunun amaca uygun olmadığını belirttiler. Performans ödevlerini bireysel çalışabilecekleri gibi küçük gruplar halinde de çalışabilirler. Grup çalışması sorumluluk bilinçlerini de geliştiren bir araç.

mgulen14

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.162
  • Teşekkür 1538
    • Çevrimdışı
  • # 17 Kas 2007 22:35:11
Ben matematik dersinden 15 sorudan oluşan bir çalışmayı performans görevi olarak verdim. İsteyen arkadaşlar faydalanabilir.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

kesban

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 131
  • Teşekkür 48
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2007 00:53:23
arkadaşlar belki işinize yarar

nurhan20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 176
  • Teşekkür 128
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2007 01:16:10
teşekkürler kesban öğretmenim

d.aydın

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 18 Kas 2007 01:58:04
öğretmenlerim öncelikle herkese merhaba ben sınıf öğretmenliğinde okuyorum(3.sınıfta) staja gidicez ben hayat bilgisi 3.sınıf konusu anlatıcam ama konum "bir fikrim var!" ama ben bu konuyla ilgili hiç bir etkinlik bulamıyorum:( üstelik bu konuyla ilgili bir materyal hazırlamam lazım:( yardımcı olabilirseniz çok sevinirim... şimdiden teşekkür ederim...........

kemal274

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 32
  • Teşekkür 25
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2007 09:54:25
hocam çok güzel olmuş

kemal274

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 32
  • Teşekkür 25
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2007 10:02:05
sağolun hocam
 :D :-\

 

Egitimhane.Com ©2006-2023