Konya tes il başkanı da açık olan bütün normları göstermek zorundalar ve il milii eğitim müdürü ile görüştüklerini ve açılağını söylemiş. Bir umut serpti okula geldi bugün. İnş olur.
güzel haber hocam,konya'ya tayin isteyesim geldi,o derece

şaka 1 yana umarım öyle olur...