Konu: 2019 Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği  (Okunma sayısı 243794 defa)

Elifsınıf

  • Üye
  • *
  • İleti: 52
  • Teşekkür 7
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 13:18:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben geçen 2018 aralıkta geçtim. Eşim korktu geçmedi şimdide heyecanla alan değiştirmeyi bekliyor. Anladım ki bir fırsat geldiğinde uygunsa şartların hiç düşünmeden olayı gerçekleştirecen....Umarım her şey gönlünüzce olur. Şimdi bakıyorum çok ama çok iyi bir iş yapmışım.
hangi branştan  hangisine geçtiniz ve en çok neyden memnun kaldınız  hocam

koray1717

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 107
  • Teşekkür 30
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 13:54:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben geçen 2018 aralıkta geçtim. Eşim korktu geçmedi şimdide heyecanla alan değiştirmeyi bekliyor. Anladım ki bir fırsat geldiğinde uygunsa şartların hiç düşünmeden olayı gerçekleştirecen....Umarım her şey gönlünüzce olur. Şimdi bakıyorum çok ama çok iyi bir iş yapmışım.
hangi alandan hangi alana geçtiniz.
ve hangi okula. tecrübelerinizi yazarsanız iyi olur

koray1717

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 107
  • Teşekkür 30
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 14:01:21
öncesinde pişman olmuşsunuz. ama sonradan değişmiş durum galiba

Leo41

  • Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 14:31:35
Hocalarım ilk önce lise sıkıntı öğrenciler ergen söz dinlemiyor ilk 1 ay çok ama çok kötüydü. Sonra alıştıkça kesinlikle müthiş anlatılmaz keyif. Belkide ilk bir ay meslek lisesinde oluşumdandır. Ama zaman geçtikçe onlar size sizde onlara alışıyorsunuz. Kesinlikle ilkokul amelilik vede çok zahmetli. Derse giriyom çıkıyom beni kimse görmez ben kimseyi görmem. 

Leo41

  • Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 14:38:15
Mutlaka ama mutlaka fırsat bulan geçsin ama ilk aylara kendinizi alıştırın yepyeni bir grup çünkü. Ancak inanın çok güzel bir duygu.  Ben bu arada felsefe grubu öğretmeni oldum. 3 gün full dersim  bir gün 4 saat diğer gün bom boş. Ful dedigim gün 6 saat dersim var. Toplam 22 saat. Kurs falan açmadım. Sevgiyle kalın

kdz11

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 235
  • Teşekkür 72
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 16:20:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mutlaka ama mutlaka fırsat bulan geçsin ama ilk aylara kendinizi alıştırın yepyeni bir grup çünkü. Ancak inanın çok güzel bir duygu.  Ben bu arada felsefe grubu öğretmeni oldum. 3 gün full dersim  bir gün 4 saat diğer gün bom boş. Ful dedigim gün 6 saat dersim var. Toplam 22 saat. Kurs falan açmadım. Sevgiyle kalın
Peki hocam orta okuldaki gibi destekleme kursları oluyor mu özellikle tarih dersinden. Oluyorsa hafta içi mi oluyor hafta sonu mu oluyor?

Leo41

  • Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 16:34:22
Yetiştirme kuraları var. Hatta fazlasıyla var. Halk eğitimde de kurs açabiliyon. Sıkıntı yok yani.

Leo41

  • Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 16:35:41
Hafta içi veya hafta sonu okulun durumuna göre değişir. Yani ekders konusunda sıkıntı yok. Olmuyorda.

kdz11

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 235
  • Teşekkür 72
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 17:18:42
Geçen yıl alan değişikliğinde tarih bölümünden Bursa şehrinden hangi okullların açık olduğunu bilen varsa yazarsa çok sevinirim.

edomur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 194
  • Teşekkür 894
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 18:20:20
Bursada tarihtem hemen hemen her ilceden acildi mudanya ve gemlik haric. Buyuk kismi meslek lisesiydi. Sanirim 15-20okul acilmisti.

Saimbeymat25

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 274
  • Teşekkür 37
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 22:15:16
Herkese iyi bayramlar arkadaşlar

kdz11

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 235
  • Teşekkür 72
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 23:20:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bursada tarihtem hemen hemen her ilceden acildi mudanya ve gemlik haric. Buyuk kismi meslek lisesiydi. Sanirim 15-20okul acilmisti.
Hocam siz alan değişikliği düşünüyor musunuz? Bir de Bursa da mı değiştireceksiniz?

edomur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 194
  • Teşekkür 894
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 23:39:37
Evet dusunuyorum ama meslek liseleri korkutuyor.Terdeddutte kaldigim icin 2018te basvurmadim. Kimileri de cok kolay, dersini anlat git diyor. Bu sefer sanirim cesaretli olacagim. Ozellikle 1gun dersin bos olmasi guzel birsey. Ek ders dusecek ama ilkokulun yipratici ozelligi var.. Donem ortasinda degilde sene sonunda olsa daha guzel olur.

tygr

  • Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Teşekkür 3
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 23:51:47
Alan değişikliği takviminin yayınlanması önemli ancak   az sayıda acilan veya hic acilmayan normlarla bu is olmaz. Norma bakılmaksızın bir defaya mahsus tum taleplerin karşılanması lazım. Alann değişikliği bekleyen ogretmen sayısıda cok fazla değil

entpopi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 158
  • Teşekkür 197
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 23:53:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet dusunuyorum ama meslek liseleri korkutuyor.Terdeddutte kaldigim icin 2018te basvurmadim. Kimileri de cok kolay, dersini anlat git diyor. Bu sefer sanirim cesaretli olacagim. Ozellikle 1gun dersin bos olmasi guzel birsey. Ek ders dusecek ama ilkokulun yipratici ozelligi var.. Donem ortasinda degilde sene sonunda olsa daha guzel olur.
Hocam bende yeni geçtim alanıma.İlk önceleri çok korktum yapabilirmiyim diye ama gördümki endişelerim yersizmiş.Bence sınıfa göre çok rahat.Tabiki kişisel beklentileriniz çok önemli bu konuda...

 

Egitimhane.Com ©2006-2023