Hocam çok can sıkıcı bir süreç. Ben yeniden atama bekliyorum. Eğitim süreci öncesi sonrası teecih zamanı çok yıpratıcı. Belirsizlik yoruyor. Herkesin hakkında hayırlısı olsun
Haklısınız hocam. Yönetici atama süreçleri, yeniden veya ilk defa atama fark etmez, yorucu ve sıkıcı süreçler maalesef. En çok da belirsizlik sıkıcı olan şey. Ama bizim bakanlığın genel işleyişi böyle. Ben MEB'i böyle kabul ediyorum hocam. Ondan dolayı süreci zamana bırakıyor, canımı sıkmıyorum. Sizin de hakkınızda hayırlı olsun. Gönlünüzce olsun inşallah.🙏