2026 Yönetici Görevlendirme Süreci

Çevrimiçi Zone4724

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 98
  • 263
  • 98
  • 263
Bugün, 20:04:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bulunduğum ilde müdürler toplantısında ilk defa yönetici eğitimi alacak arkadaşlar tatil planı yapmasın. 6 Temmuz düşünülüyor denmiş. Net bilgi değil. Şube Müdürü söylemiş.
Evet hocam, şu an hiçbir netlik yok. Benim tahminim de en iyi ihtimalle 1 Temmuz itibariyle akademinin başlaması. Tabi 6 Temmuz haftasına da kalabilir süreç. Sağ olsun bakanlığımız da hiçbir açıklama yapma zahmetinde bulunmuyor.

Çevrimdışı serdarkaya

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 123
  • 66
  • Müdür Yardımcısı
  • 123
  • 66
  • Müdür Yardımcısı
Bugün, 20:19:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hocam, şu an hiçbir netlik yok. Benim tahminim de en iyi ihtimalle 1 Temmuz itibariyle akademinin başlaması. Tabi 6 Temmuz haftasına da kalabilir süreç. Sağ olsun bakanlığımız da hiçbir açıklama yapma zahmetinde bulunmuyor.
Hocam çok can sıkıcı bir süreç. Ben yeniden atama bekliyorum. Eğitim süreci öncesi sonrası teecih zamanı çok yıpratıcı. Belirsizlik yoruyor. Herkesin hakkında hayırlısı olsun

Çevrimiçi Zone4724

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 98
  • 263
  • 98
  • 263
Bugün, 20:46:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam çok can sıkıcı bir süreç. Ben yeniden atama bekliyorum. Eğitim süreci öncesi sonrası teecih zamanı çok yıpratıcı. Belirsizlik yoruyor. Herkesin hakkında hayırlısı olsun
Haklısınız hocam. Yönetici atama süreçleri, yeniden veya ilk defa atama fark etmez, yorucu ve sıkıcı süreçler maalesef. En çok da belirsizlik sıkıcı olan şey. Ama bizim bakanlığın genel işleyişi böyle. Ben MEB'i böyle kabul ediyorum hocam. Ondan dolayı süreci zamana bırakıyor, canımı sıkmıyorum. Sizin de hakkınızda hayırlı olsun. Gönlünüzce olsun inşallah.🙏

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK