Arkadaşlar YARDIM Okul onayladı şimdi ne yapmam lazım.Müdür bilmiyor
aysera hocamevraklardan iki takım hazırlanıyor. bir takımı okulda kalıyor. ikinci takımı ilçe mem e teslim ediyorsunuz. ben öyle yaptım. okulunuz bilmiyor olabilir veya kendileri topluca ilçe mem e götürebilir. siz okulunuzu takip edin derim.
aysera hocamokuldan ilceyi aradilar ordakiler dosyaya konulacak dedievraklardan iki takım hazırlanıyor. bir takımı okulda kalıyor. ikinci takımı ilçe mem e teslim ediyorsunuz. ben öyle yaptım. okulunuz bilmiyor olabilir veya kendileri topluca ilçe mem e götürebilir. siz okulunuzu takip edin derim.
ilceden dosyaya konulacak denildi
arkadaşlar başvuru çıktısı 3 sayfa oldu. sizde nasıl
HOCAM BEN BAŞ VURU YAPAMADIM OCAK 2012 DE İLLER ARASI YAPMIŞTIM 2012 DEN KİM BAŞVURU YAPMIŞ BEN ŞİMDİ DENEDİM AÇIL MIYOR